.

Beantwoord

Servicenummers buiten de bundel?

  • 26 February 2014
  • 8 reacties
  • 638 Bekeken

Waarom vallen teleffongesprekken naar servicenummers (bijv. 1888) niet binnen de bundel. Ik moest hier apart voor betalen.
icon

Beste antwoord door Charlene 3 March 2014, 12:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
18xx nummers zijn service nummers net zoals 09 nummers dat zijn. Er geldt dus een afwijkend tarief.
Badge +8
Dit is een vervolg op https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/telefoonnummer-opvragen-via-18-nummer-informatie-tarieven-1767/, omdat er een nieuwe vraag werd gesteld.
Badge +8
18xx nummers zijn service nummers net zoals 09 nummers dat zijn. Er geldt dus een afwijkend tarief.

Hoi Reneheinhuis,

Welkom op het forum 🙂 en sorry voor de late reactie.
Capaciteit heeft je vraag gelukkig al beantwoord, dankjewel daarvoor!
1888 is een nummer dat zelf ook kosten rekent voor het gebruik ervan. De minuten worden van je bundel afgetrokken, de kosten betaal je buiten de bundel. Hier kun je dat nog eens rustig bekijken.

Hebben capaciteit en ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Het is toch raar dat de GGD en 0800 nummer heeft die wij bellen voor een test. 20 minuten aan de lijn worden gehouden en vervolgens mogen wij extra betalen!!! Echt bizar!!!

Zoals ik in je eigen topic ook vermelde. 0800 nummers zijn gratis maar worden wel als buiten de bundel getoond omdat het servicenummers zijn. 

 

 

Ik ga het afwachten. Het lijkt mij echt heel raar als ik daar straks een dikke rekening door zou krijgen. Bedankt

Ik ga het afwachten. Het lijkt mij echt heel raar als ik daar straks een dikke rekening door zou krijgen. Bedankt

Je kunt het, als je MijnSimyo is bijgewerkt, al zien. Er staan dan een x aantal minuten buiten de bundel maar het bedrag is 0. 

Ja dat klopt. Maar er staat ook bij dat het uiteindelijke bedrag nog aangepast kan worden. Dus ik dacht 'even afwachten wat voor bedrag daar komt te staan'…

Bedankt hoor

Reageer