.

Beantwoord

Rinkeltijd aanpassen

  • 11 March 2013
  • 13 reacties
  • 1486 Bekeken

mijn telefoon(lumia 900) gaat erg kort over en springt dan  naar de voicemail
hoe kan ik deze "rinkeltijd" verlengen?
op de telefoon zelf zie ik hiervoor géén mogelijkheden

Loes
icon

Beste antwoord door Natascha 12 March 2013, 15:08

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je eigen ringtone downloaden?
Kijk even op http://www.pocketinfo.nl/faq-kan-ik-mijn-eigen-ringtone-ook-gebruiken-op-windows-phone-62238
Badge +6
Hoi Loes630,

Welkom op het forum!
Het is niet mogelijk de rinkeltijd te verlengen. Deze is standaard ingesteld op netwerk voor alle klanten.
Badge
En veel klanten vinden dat erg jammer! Zelf zou ik ook liever een iets langere "rinkel" hebben, mijn familieleden die Simyo klant zijn (3) ook.
Reputatie 7
Badge +9
En veel klanten vinden dat erg jammer! Zelf zou ik ook liever een iets langere "rinkel" hebben, mijn familieleden die Simyo klant zijn (3) ook.
 
Helemaal mee eens! Om die reden heb ik voicemail maar uitgezet, was bijna altijd te laat met aannemen. 
Badge
Tja dat is ook nog een optie. Maar dan moet je er weer om denken dat je voicemail weer aanzet als je even tijdelijk je telefoon niet aanneemt (vergadering e.d.) en dat ga ik dan natuurlijk weer vergeten.
Het beste zou zijn als we de mogelijkheid kregen te kiezen.
Reputatie 7

Het is niet mogelijk de rinkeltijd te verlengen. Deze is standaard ingesteld op netwerk voor alle klanten.


Kan Simyo deze 'rinkeltijd' ook verlengen voor alle klanten? Ook ik ervaar deze rinkeltijd regelmatig als (net) te kort.
Badge +6
Kan Simyo deze 'rinkeltijd' ook verlengen voor alle klanten? Ook ik ervaar deze rinkeltijd regelmatig als (net) te kort.

Hoi RicoK,

Het is niet mogelijk om de rinkeltijd te verlengen. Dit is door KPN standaard ingesteld op het netwerk.
Het is om deze reden niet mogelijk voor Simyo dit te verlengen.
Reputatie 7
OK. Duidelijk. Dan houdt het op.
Badge +6
OK. Duidelijk. Dan houdt het op.

Hoi RicoK,

Ik had je graag een ander antwoord willen geven. 😞
Reputatie 7
Badge +9
We snappen het, Natascha. Misschien moeten we tante  KPN dan maar eens bestoken. :pEen kwaaddenkerd zou nu kunnen zeggen dat ze het express doen om mensen hun voicemail te laten beluisteren om zo weer extra centjes binnen te harken.  Ik vind de rinkeltijd gewoon ook te kort. Gaat maar 4-5 keer over en dat is te kort.
Badge +6
We snappen het, Natascha. Misschien moeten we tante  KPN dan maar eens bestoken. :pEen kwaaddenkerd zou nu kunnen zeggen dat ze het express doen om mensen hun voicemail te laten beluisteren om zo weer extra centjes binnen te harken.  Ik vind de rinkeltijd gewoon ook te kort. Gaat maar 4-5 keer over en dat is te kort.

Hoi De Leon,

Ja wellicht is het handig om mamma KPN hiermee lastig te gaan vallen. Wellicht wanneer er voldoende klachten komen dat mamma KPN er dan naar gaat kijken.
Voor de statistieken wil ik hierbij ook aangeven dat de tijd wel langer mag. Hopelijk geven meer mensen het hier aan zodat Simyo die kan doorgeven aan KPN.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum martijnonline,

Bedankt voor jouw input!

Reageer