.

Beantwoord

problemen met bellen/verbinden, wat kan ik doen?

  • 19 February 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik zit met een probleem dat bellen bijna niet meer gaat met mijn telefoon.

Als ik iemand wil bellen duurt het meer dan een minuut voordat er verbinding is, of er komt helemaal geen verbinding.

Als iemand mij probeert te bellen krijg ik het telefoontje zelf binnen, maar als ik opneem blijft de telefoon bij het bellen overgaan en uiteindelijk naar mijn voicemail.

Wat ik heb geprobeerd:

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, simkaart eruit gehaald en weer teruggedaan, telefoon helemaal uitgezet en weer aangedaan.

Via bijvoorbeeld Whatsapp bellen werkt wel normaal.

Alvast bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Daisy 19 February 2021, 13:49

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jacco1993,

 

Leuk je weer eens op het forum te zien!

 

Wat een ontzettend onhandig probleem! Ik gok dat het bellen via Whatsapp prima werkt omdat je verbonden bent met de WiFi. Ik heb een reset op je simkaart uitgevoerd, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest? Om de reset af te ronden. Ik hoor graag of dit het probleem verholpen heeft. Anders ontvang ik graag via een privéberichtje jouw postcode om te kijken hoe het netwerk daar is. :blush:

 

Ik zag trouwens dat je bijna door je extra minuten bundel heen was, ik heb daarom kosteloos 100 minuten voor je geactiveerd!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 1
Badge

Hoi Daisy,

Ik heb het geprobeerd en ik kon net weer bellen! :) Bedankt voor je hulp!!

Via WhatsApp bellen was inderdaad via WiFi.

Ik kreeg ook een berichtje dat mijn simkaart was verouderd en dat dat ook problemen zou kunnen geven en er is ook een nieuwe Simkaart toegestuurd.

Bedankt voor de snelle acties!

 

Groet, Jacco

Reageer