.

Vraag

Opties bij beluisteren voicemail


Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Welke opties zijn er tijdens het beluisteren van voicemail?

Vooral naar het vorig/volgend bericht gaan, of 10 seconden achteruit om een ingesproken nummer of naam nogmaals te beluisteren heb ik dringend nodig. En ook moet ik nu steeds alle berichten beluisteren voor ik opnieuw het laatste bericht hoor (wat mij dus veel tijd en belminuten kost).

23 reacties

Ik wil dit ook graag weten!

Sinds de "nieuwe" voicemail zit er geen uitleg van toetsenopties in het SMSje over een nieuw voicemailbericht.

Ook de gesproken uitleg in de voicemail zelf vertelt niet alles.  Druk om 4 om een bericht nogmaals af te spelen, maar om naar het volgende bericht te gaan, hoe gaat dat?

Graag uitleg inderdaad.  Dank alvast!
Reputatie 5
Badge +10
Welke opties zijn er tijdens het beluisteren van voicemail?

Vooral naar het vorig/volgend bericht gaan, of 10 seconden achteruit om een ingesproken nummer of naam nogmaals te beluisteren heb ik dringend nodig. En ook moet ik nu steeds alle berichten beluisteren voor ik opnieuw het laatste bericht hoor (wat mij dus veel tijd en belminuten kost).


Ik wil dit ook graag weten!

Sinds de "nieuwe" voicemail zit er geen uitleg van toetsenopties in het SMSje over een nieuw voicemailbericht.

Ook de gesproken uitleg in de voicemail zelf vertelt niet alles.  Druk om 4 om een bericht nogmaals af te spelen, maar om naar het volgende bericht te gaan, hoe gaat dat?

Graag uitleg inderdaad.  Dank alvast!


Hoi Luuk en ChrisW,

Het is niet mogelijk om te switchen naar een ander voicemail bericht. Hiervoor moet je helaas ook de andere berichten afluisteren. We gaan kijken of we berichten eventueel kunnen laten wissen via een optie. Een sms met daarin een uitleg van het menu ontvang je als het goed is wel. Afgelopen maandag zelf nog ontvangen namelijk :)

Groetjes,

Alex
Kwam vanavond tot de ontdekking dat het voicemaisysteem gewijzigd is. Heb geen sms met aanknodiging gezien. Begrijp ik goed dat je zelf geen beluisterde berichten kan verwijderen en dat ze 7 dagen bewaard worden?
Badge +6
Beste Lck,

Welkom op het forum!
Het klopt dat het menu van de voicemail is veranderd. Nieuwe en opgeslagen berichten worden 7 dagen bewaard.
Het is mogelijk om berichten te verwijderen zonder dat je deze hebt beluisterd.
Waar kan ik vinden welke menu keuze mogelijkheden ik met mijn voicemail  heb, want dat uitleg sms-je waar jullie het over hebben heb ik niet ontvangen!
Badge
Wil ik ook heel graag weten. Had een ingesproken nummer van een klant, die deze 'rapte' en niet herhaalde.
Hoe terug te luisteren?

En Simyo, graag reactie want de vragen zijn al weken oud, is er een voicemail menu of niet?
Zo ja, wat zijn de nummers/functies nu voor (oude, vorige/volgende..) berichten luiisteren, opnieuw, terug enz. ?
Badge +6
Waar kan ik vinden welke menu keuze mogelijkheden ik met mijn voicemail  heb, want dat uitleg sms-je waar jullie het over hebben heb ik niet ontvangen!

Wil ik ook heel graag weten. Had een ingesproken nummer van een klant, die deze 'rapte' en niet herhaalde.
Hoe terug te luisteren?

En Simyo, graag reactie want de vragen zijn al weken oud, is er een voicemail menu of niet?
Zo ja, wat zijn de nummers/functies nu voor (oude, vorige/volgende..) berichten luiisteren, opnieuw, terug enz. ?


Beste Tommy & Simyo4all,

Hierbij een overzicht van het menu van de voicemail.

Verbetering 1: Berichten worden langer bewaard
Nieuwe berichten en opgeslagen berichten worden nu 7 dagen bewaard. Zo hoeft je geen bericht meer te missen.

Verbetering 2: De menustructuur is aangepast
Tijdens en na het inspreken van een VoiceMail bericht kun je de volgende toetsen gebruiken voor de hieronder beschreven acties.

Toets + Actie
1. 1 Urgent maken van bericht
2. 2 Ingesproken bericht beluisteren
3. 3 Bericht opnieuw inspreken
4. 4 Ingesproken bericht verwijderen
5. 5 Verder gaan met inspreken bericht
6. 6 Terugbelnummer instellen

Nieuw inspreekmenu
Tijdens het beluisteren van een VoiceMail bericht kun je de volgende toetsen gebruiken voor de hieronder beschreven acties.

Toets + Actie
1. 1 Terugbellen
2. 2 Bewaren en volgend bericht
3. 3 Wissen bericht
4. 4 Herhalen bericht
5. 5 Doorsturen/beantwoorden
6. 6 Ontvangen nummer ingesproken bericht
7. 7 Faxopties (indien aangeboden)
8. 8 Pauze
9. 9 Meer opties
* Naar hoofdmenu
0 Help
# Volgend soort bericht

Verbetering 3: VoiceMail is nu nog veiliger
Het is nu mogelijk om in te stellen in het Instellingen menu wanneer de pincode moet worden ingetoetst bij het beluisteren van je berichten; altijd of alleen vanuit het buitenland.

Verbetering 4: Meerdere begroetingen opslaan
De afwezigheidsbegroeting is komen te vervallen. Hiervoor in de plaats komt de begroetingenlijst met 10 begroetingen die kunnen worden ingesproken en geactiveerd. De instelling of bellers berichten kunnen achterlaten is verschoven naar het Instellingen menu.

Verbetering 5: Meerdere ontvangers opgeven
Bij het direct beantwoorden of doorsturen van een bericht. Bij het direct versturen van een bericht of bij het beantwoorden/doorsturen van een bericht kunnen is het mogelijk om meerdere ontvangers worden opgegeven.
Badge
Ehhhh, volg het even niet helemaal hahaha.
Op mijn telefoon werd eerst het volgende weergegeven bij de voicemail: "dit is de voicemail van"en dan mijn nummer.
Nu is dat allemaal weg en als ik van een ander toestel mijn eigen nummer toets, blijft de gsm overgaan, dan een tijdje niks en dan pas een pieptoon, waardoor veel mensen denken dat de voicemail niet werkt en dus ook niets inspreken. Omdat mensen wel wachten tot na de pieptoon, krijg ik dus wel netjes de melding dat ik een nieuw voicemailbericht heb.
Hoe kan ik de begroeting weer netjes instellen??
Reputatie 5
Badge +10
Hoi NiNa1970,

In dat geval kun je bellen naar 1233. Vervolgens kun je kiezen voor optie 1 (begroetingen). Je kunt dan een nieuwe begroeting inspreken, maar ook uit de lijst van bestaande begroetingen kiezen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi NiNa1970,

In dat geval kun je bellen naar 1233. Vervolgens kun je kiezen voor optie 1 (begroetingen). Je kunt dan een nieuwe begroeting inspreken, maar ook uit de lijst van bestaande begroetingen kiezen.

Groetjes,

Alex


Daar zit 'm nu juist het probleem. Ik krijg als ik 1233 bel alleen te horen hoeveeel nieuwe berichten ik heb en hoeveel bewaarde en als ik terugga naar het hoofdmenu krijg ik weer exact hetzelfde te horen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi NiNa1970,

Probeer anders eerst de voicemail volledig uit te schakelen (12339) en daarna weer aan te zetten (12331). Kan je nagaan of het dan wel werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi NiNa1970,

Probeer anders eerst de voicemail volledig uit te schakelen (12339) en daarna weer aan te zetten (12331). Kan je nagaan of het dan wel werkt?

Groetjes,

Alex


Je bent met goud niet te betalen Alex, is gelukt !!! Dank je wel !!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi NiNa1970,

😃 Goed om te horen dat het is gelukt.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi NiNa1970,

😃 Goed om te horen dat het is gelukt.

Groetjes,

Alex



Helaas heb ik toch te vroeg gejuicht.
Kwam wel in hoofdmenu en kon dus instellen, echter bellers krijgen nog steeds eerst een tijd niets en dan de piep te horen, helpppppp
Badge +2
Beste NiNa1970,

Heb je na de reset je toestel even uit en weer ingeschakeld? Op deze manier meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht gaan. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Badge
Nee, helaas, nog steeds niet.........
Badge +2
Beste NiNa1970,

Zojuist heb ik je geprobeerd telefonisch te bereiken. Ik kreeg geen gehoord en uiteindelijk kwam ik in je voicemail terecht. Je hebt ook zelf een welkomst boodschap ingesproken. Graag vernemen wij wat er volgens jou nog niet werkt.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste NiNa1970,

Zojuist heb ik je geprobeerd telefonisch te bereiken. Ik kreeg geen gehoord en uiteindelijk kwam ik in je voicemail terecht. Je hebt ook zelf een welkomst boodschap ingesproken. Graag vernemen wij wat er volgens jou nog niet werkt.

Groetjes,

Arie


Hoi Arie,

Heb gisteren inderdaad alles opnieuw ingesteld en daarna deed die het uiteindelijk wel.

Ben dus helemaal happy nu :-)

Bedankt voor alles !!!!
Badge
Kan ik nu op zoek naar een topic over mn internetprobleem...........:-)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi NiNa1970,

Wellicht dat dit topic je verder kan helpen. Hier worden internet instellingen besproken voor verschillende toestellen en besturingssystemen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi NiNa1970,

Wellicht dat dit topic je verder kan helpen. Hier worden internet instellingen besproken voor verschillende toestellen en besturingssystemen.

Groetjes,

Alex




Dank je wel !!!!!
[QUOTE=ChrisW;11597]Ik wil dit ook graag weten!

Sinds de "nieuwe" voicemail zit er geen uitleg van toetsenopties in het SMSje over een nieuw voicemailbericht.

1233 is niet meer in gebruik, dus hoe dan?
hoe activeer mijn berichten te beluisteren?  
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum eveline schuurman,

Je kunt hier de gehele menustructuur van het voicemail menu terug vinden. Je kunt de voicemail activeren door te bellen naar 12331.

Groetjes,

Alex

Reageer