.

Ongewenste telefoontjes, oplossing gezocht

  • 20 December 2011
  • 1 reactie
  • 904 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Geregeld word ik lastig gevallen door een telefonische oproep wat vervolgens een bandje afspeelt met kindergeluiden. Het bandje is met zo'n 5 seconden repeterend en de verbinding blijft net zo lang tot stand totdat ik deze verbreek. Zelf na een paar uur, wanneer ik deze bijvoorbeeld in het hok heb neergelegd, is dit bandje nog steeds te horen.

Als het een stalker is, zou het een hele domme zijn. Die willen juist dingen weten en horen. Dit lijkt meer iets vanuit een computer o.i.d. Er wordt niet gereageerd op stemgeluid. De ene dag hoor je niets, een andere dag 1x of 2x en soms wat vaker. Vaste tijden zijn het ook niet. Uiteraard is het nummer voor mij onbekend.

Wat is nou het slimste om hiermee te doen.

    de verbinding behouden, telefoon aan de oplader en wegleggen (op kosten brengen)?
  • ander nummer nemen
Kan Simyo hier iets voor mij betekenen.

1 reactie

Badge +5
Hi Boppe,

Wanneer je telefonisch wordt lastiggevallen kunnen wij dit voor je uitzoeken, hiervoor hebben wij 10 data en tijdstippen van aangenomen gesprekken nodig. Indien je over deze gegevens beschikt kun je deze per mail sturen naar klantenservice@simyo.nl een andere mogelijkheid is inderdaad een nieuw nummer. Dit kan je eveneens via de klantenservice in orde maken. De kosten voor een nieuw nummer bedragen €5. Groet, Bibi

Reageer