.

Beantwoord

Onbekend nummer achterhalen

  • 9 November 2012
  • 1 reactie
  • 1227 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
De vraag over wat te doen met een onbekend nummer is al vaker gesteld. Ik begrijp dat je pas na een aantal keer lastig gevallen te zijn door een onbekende beller je een aanvraag mag indienen om er achter te komen wie het is, of door de provider een waarschuwing te laten sturen. Ik heb nu ruzie met een klasgenoot. Er zijn al wat rottige zaken gebeurd, waaronder na school opgewacht worden door een groepje met die klasgenoot. Ik heb ook al langer last van hem. Nu werd ik vanavond door een onbekend nummer gebeld. Is het mogelijk dat Simyo hier al eerder wat tegen doet en wat dan?
icon

Beste antwoord door Alex 13 November 2012, 13:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum AranD,

Wat we vanuit Simyo kunnen doen is de provider een waarschuwing laten sturen. We hebben dan 10 voorbeelden nodig van contact momenten. We hebben dan een datum + tijdstip nodig. Je kunt deze gegevens mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]

Een wat rigoreusere oplossing is dat je een ander telefoonnummer kunt laten koppelen aan je simkaart.

Daarnaast heeft de politie een speciale ingang bij KPN om dit soort gegevens te achterhalen. Je zou dan aangifte moeten doen bij de politie.

Groetjes,

Alex

Reageer