.

Beantwoord

Om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

  • 18 February 2013
  • 7 reacties
  • 329 Bekeken

Beste Simyo, 

Sinds gister heb ik mijn nieuwe simkaart geactieveerd en nu ben ik nog steeds niet bereikbaar. Ik krijg te horen dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruikt is gesteld. Zouden jullie dit probleem willen verhelpen? 
Alvast bedankt. 

Groeten, 
Charlotte 
icon

Beste antwoord door Alex 20 February 2013, 14:03

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik heb precies het zelfde probleem ik heb vanochtend vroeg de kaart geactiveerd en was er echt wel vanuit gegaan dat het een paar uur zou duren maar ik kan nu ook nog steeds niet bellen en gebeld worden heb ook al naar 1200 gebeld rond een uur of drie daar zei men dat het waarschijnlijk rond een uur of vier vijf zou duren maar het is nu bijna zes uur en ik krijg nog steeds te horen dat ik om administratieve nog steeds niet kan bellen hopelijk is dit gauw opgelost
Charlotte
Kan jij inmiddels wel bellen ik krijg nog steeds dat ik om administratieve reden niet kan bellen ben benieuwd hoe lang dit nog duurt
Ik kan ook niet bellen vanwege administratieve redenen. Is dit bij jullie al opgelost?
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo,

Sinds gister heb ik mijn nieuwe simkaart geactieveerd en nu ben ik nog steeds niet bereikbaar. Ik krijg te horen dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruikt is gesteld. Zouden jullie dit probleem willen verhelpen?
Alvast bedankt.

Groeten,
Charlotte


Welkom op het forum Charlotte,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Aan je verbruik te zien, kun je weer gebruik maken van je aansluiting.

Ik heb precies het zelfde probleem ik heb vanochtend vroeg de kaart geactiveerd en was er echt wel vanuit gegaan dat het een paar uur zou duren maar ik kan nu ook nog steeds niet bellen en gebeld worden heb ook al naar 1200 gebeld rond een uur of drie daar zei men dat het waarschijnlijk rond een uur of vier vijf zou duren maar het is nu bijna zes uur en ik krijg nog steeds te horen dat ik om administratieve nog steeds niet kan bellen hopelijk is dit gauw opgelost

Welkom op het forum patricia snoeck,

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Kan je even laten weten of het werkt?

Ik kan ook niet bellen vanwege administratieve redenen. Is dit bij jullie al opgelost?

Welkom op het forum Bas41,

Ik zie dat je simkaart kortgeleden is geactiveerd. Het is mogelijk dat de activering iets vertraagd is. Als het goed is zou het in de loop van de dag moeten werken. Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Groetjes,

Alex
Het werkt, gelukkig!

Groeten,

Bas
Ja klopt heb vandaag contact gehad en gelukkig ben ik weer bereikbaar bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Bas41 en patricia snoeck

Reageer