.

Beantwoord

Nummer wijzigen

  • 6 September 2013
  • 9 reacties
  • 567 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik heb een jaarabonnement dat half oktober verloopt. En ik zou graag mijn nummer per direct willen wijzigen. Is dat mogelijk?

Groet,
Mimi
icon

Beste antwoord door Alex 9 September 2013, 11:41

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mimi me,

Ja dat is mogelijk. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je akkoord? Een nieuw nummer kost 5 euro en zal boven op je factuurbedrag worden berekend.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi,

Ik had dezelfde vraag ook op de mail gezet. En ik heb daar reactie op gehad van je collega. Ik heb haar ook al terug gemaild met een bevestiging. Ik weet namelijk niet hoe ik jou een privé bericht kan sturen.

Bedankt.
Mimi me
Badge
Hoi,

Hoe kan ik jou een privé bericht versturen?
Ik wil als het kan mijn nummer deze week nog wijzigen.

Groet,
Mimi me
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Mimi me,

Klik op de naam Alex, en kijk rechts naast het grote witte vlak "stuur prive bericht".

Lukt het nu wel?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mimi me,

Ik heb nog geen privé bericht ontvangen, maar ik zie wel dat je inmiddels contact hebt gehad met Simyo en dat je telefoonnummer nu is gewijzigd. Als je nog vragen hebt, verneem ik het graag.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi,

Bedankt Martijn. Ik zie het niet staan nee.
Mijn nummer is als het goed is nog niet gewijzigd. Ik heb geen bevestigings mail gehad.

Groet,
Mimi me
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mimi me,

Het nummer is gisteren gewijzigd. Er is ook een email ter bevestiging gestuurd. Voor de zekerheid heb ik je zojuist een privé bericht met het telefoonnummer gestuurd.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Hartelijk bedankt.

Gr. Mimi
Badge +6
Hoi Alex,

Hartelijk bedankt.

Gr. Mimi


Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer