.

Beantwoord

"no service" melding

  • 28 August 2012
  • 17 reacties
  • 1043 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag de hele dag al de " no service " melding op mijn blackberry. Dit had ik gisteren nog niet. Kan iemand mij hier mee helpen?
icon

Beste antwoord door Wayne 29 August 2012, 11:48

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Kopsnorr,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels weer gebruik van je aansluiting kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of het probleem verholpen is?
Kan je dat voor mij ook even regelen dan, want ik heb ook al heel de dag "geen service".
Ik heb net al geprobeerd Simyo te bereiken, maar het lijkt wel of die ook "geen service" hebben vandaag?!
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Lenyo,

Ook in jouw geval lijkt het zo te zijn dat je inmiddels weer gebruik van jouw aansluiting kan maken. Zou je mij even kunnen laten weten of dat het geval is?
Sinds vanavond geen service meer op 0645******

Gisteravond een nieuwe sim aangevraagd omdat ik nu een microsim nodig heb.

Lijkt me niet de bedoeling dat ik afgesloten wordt.

Wie kan mij helpen.

Met vriendelijke groeten
Chris Gradussen
06 1498 ****(doet het gelukkig wel)
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum jolandagradussen,

Als je een vervangende simkaart bestelt, vervangt deze per direct jouw huidige simkaart waardoor deze inderdaad onbruikbaar wordt. Zou je het mij even kunnen laten weten als je de vervangende simkaart hebt ontvangen?
Badge
Ook hier geen verbinding meer, geen service voor internet, maar mijn telefoon werkt nog wel gewoon.
Opvallend is trouwens dat het om pakweg 9 uur 's morgens op de laatste dag van de maand fout gaat , een maand van 31 dagen.
Vorige maand , ook een maand van 31 dagen had ik ook vanaf 9 uur geen verbinding meer voor het internet en deed ook mijn telefoon het gewoon. De dag erna werkte de telefoon wel weer maar nog niet om 8.00 uur , dat weet ik zeker want om die tijd zit ik in de trein.

Het zal toch niet zo zijn dat Simyo/ de hardware ergens in de doorschakelingen met maanden van 30 dagen rekent ???
Welkom op het forum jolandagradussen,

Als je een vervangende simkaart bestelt, vervangt deze per direct jouw huidige simkaart waardoor deze inderdaad onbruikbaar wordt. Zou je het mij even kunnen laten weten als je de vervangende simkaart hebt ontvangen?


WAYNE BELANGRIJK NIEUWE ONTVANGEN HIJ DEED HET ECHTER VANAF ONGEVEER 17,00 UUR BEN IK OM ADMINISTRATIEVE REDENEN AFGESLOTEN.

WAT NU HELP
Chris Gradussen
06 1498 3358 (simyo 06 45 66 22 87)
Badge
Goedenavond,

Ik heb sinds vanochtend 1 september geen bereik met mijn mobiele telefoon. Ik weet niet of er een storing is of dat er iets anders aan de hand is.
Hij geeft aan: mobiel netwerk niet bereikbaar.
Hallo,
Ik kan sinds 2 weken niet bellen of smssen, wel ontvangen. Geen achterstallige rekeningen oid. het lijkt erop dat mijn simkaart geblokkeerd is. Wat nu te doen??
Ik ben overgestapt van simyo tringg abonnement naar simyo abonnement. Afgelopen vrijdag is dit overgezet. Die mioddag werkte het. Sinds zaterdag echter niet meer. Als ik inlog op mijn simyo staat er dat ik tringg abonnement heb tot eind sptember. Dat klopt dus niet en die simkaart werkt ook niet meer. Hoe kan dit en hoe los ik het op, want ik ben niet bereikbaar en telefonisch is simyo onbereikbaar.
Ik ben overgestapt van simyo tringg abonnement naar simyo abonnement. Afgelopen vrijdag is dit overgezet. Die mioddag werkte het. Sinds zaterdag echter niet meer. Als ik inlog op mijn simyo staat er dat ik tringg abonnement heb tot eind sptember. Dat klopt dus niet en die simkaart werkt ook niet meer. Hoe kan dit en hoe los ik het op, want ik ben niet bereikbaar en telefonisch is simyo onbereikbaar.
Reputatie 5
Badge +10
Ook hier geen verbinding meer, geen service voor internet, maar mijn telefoon werkt nog wel gewoon.
Opvallend is trouwens dat het om pakweg 9 uur 's morgens op de laatste dag van de maand fout gaat , een maand van 31 dagen.
Vorige maand , ook een maand van 31 dagen had ik ook vanaf 9 uur geen verbinding meer voor het internet en deed ook mijn telefoon het gewoon. De dag erna werkte de telefoon wel weer maar nog niet om 8.00 uur , dat weet ik zeker want om die tijd zit ik in de trein.

Het zal toch niet zo zijn dat Simyo/ de hardware ergens in de doorschakelingen met maanden van 30 dagen rekent ???


Hoi PatG,

Ik zie geen vreemde dingen terug op je aansluiting. Ik zie dat je ook weer gewoon gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Vaak verhelp je het probleem door simpelweg je toetsel even uit/aan te zetten. Mocht je nog problemen ondervinden dan hoor ik het graag.

WAYNE BELANGRIJK NIEUWE ONTVANGEN HIJ DEED HET ECHTER VANAF ONGEVEER 17,00 UUR BEN IK OM ADMINISTRATIEVE REDENEN AFGESLOTEN.

WAT NU HELP
Chris Gradussen
06 1498 3358 (simyo 06 45 66 22 87)


Hoi jolandagradussen,

Volgens onze gegevens werkt ook jouw aansluiting weer volledig. Het lijkt er op dat je activatie eerder is blijven hangen op het netwerk. Excuses hiervoor.

Goedenavond,

Ik heb sinds vanochtend 1 september geen bereik met mijn mobiele telefoon. Ik weet niet of er een storing is of dat er iets anders aan de hand is.
Hij geeft aan: mobiel netwerk niet bereikbaar.


Welkom op het forum Chanti,

Aan jouw aansluiting is technisch ook niets veranderd. Uit het systeem kan ik ook niet aflezen waarom je aansluiting niet heeft gewerkt. Je aansluiting werkt na het zien van je verbruik weer zie ik. Ook in jouw situatie raad ik aan je toestel uit/aan te zetten.

Hallo,
Ik kan sinds 2 weken niet bellen of smssen, wel ontvangen. Geen achterstallige rekeningen oid. het lijkt erop dat mijn simkaart geblokkeerd is. Wat nu te doen??


Welkom op het forum Ellenbia,

Ik zie dat je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik . In het genoemde topic staat uitgelegd wat je moet doen om weer te worden aangesloten. In jouw geval dien je 75 euro over te maken.

Ik ben overgestapt van simyo tringg abonnement naar simyo abonnement. Afgelopen vrijdag is dit overgezet. Die mioddag werkte het. Sinds zaterdag echter niet meer. Als ik inlog op mijn simyo staat er dat ik tringg abonnement heb tot eind sptember. Dat klopt dus niet en die simkaart werkt ook niet meer. Hoe kan dit en hoe los ik het op, want ik ben niet bereikbaar en telefonisch is simyo onbereikbaar.

Hoi gegenstine,

Ik zie inderdaad dat je telefoonnummer over gezet zou moeten zijn. Is dit nog niet het geval? Zo niet, kan je mij dan je simkaartnummer per privé bericht sturen? Dan controleer ik of je gegevens overeen komen.

Groetjes,

Alex
ook hier niets meer geen bereik en geen sms meer waarom staat er niets over storing ?
ook hier niets meer geen bereik en geen sms meer waarom staat er niets over storing ?


sorry is al van af gister  is er wat veranderd ?
Badge
Inderdaad de telefoon uitgezet, simkaart eruit gehaald en daarna alles weer teruggezet en alles werkte weer.
Inderdaad de telefoon uitgezet, simkaart eruit gehaald en daarna alles weer teruggezet en alles werkte weer.



oke ja het werkt ook nog thnx
Badge +2
Beste Erwinteb,

Op 20-08 om 14:50 heb je de volgende sms gekregen:

"In verband met hoogverbruik n.a.v. verbruik in het buitenland wordt je aansluiting binnen 30 min geblokkeerd. Neem aub contact op met de Klantenservice. - Simyo"

Er dient nu een tussentijdse betaling gedaan te worden om weer heraangesloten te kunnen worden. Ik heb je een mailtje gestuurd met daarin de informatie hoe je dit het best kan aanpakken.

Groetjes,

Arie

Reageer