.

Vraag

nieuwe simkaart ontvangen maar die heeft geen netwerk.

  • 28 September 2012
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

Ik heb afgelopen dinsdag mijn sim ontvangen. nummer portering aangevraagt maar dat blijkt van de oude provider nog niet mogelijk. kan gebeuren. echter werkt mijn simyo sim nog steeds niet en krijg geen verbinding op het simyo netwerk. Heb hier over meerderen malen een email gestuurd naar de klanten service maar die hebben 1 keer gereageerd en dat ging over mijn nummer portering. daar ik niet kan bellen kan ik dus ook geen gratis klantenservice nummer bellen. 

mijn vraag is dus als volgt, waarom doet na activeren mijn simyo sim het nog steeds niet? en waarom krijg ik geen reactie op al mijn emails. 
hoop dat er iemand een oplossing heeft anders ga ik toch maar naar een anderen aanbieder.

1 reactie

Badge +2
Beste Mister Nine,

Graag vernemen wij welke melding je krijgt als je probeert te bellen. Let wel op dat je abonnement nog niet is ingegaan en je dus buiten de bundel belt totdat wij het abonnement activeren.
Graag vernemen wij of wij een nieuw verzoek voor nummerbehoud moeten indienen of dat je het door ons toegekende nummer wil gebruiken.

Groetjes,

Arie

Reageer