.

Beantwoord

Nieuwe klant SIM kaart werkt niet.

  • 20 September 2013
  • 7 reacties
  • 809 Bekeken

Badge
Ben vandaag geporteerd SIm kaart aangemeld (1,5 uur geleden ) Telefoon al paar keer aan en uit gezet maar wil maar niet werken.

Als ik een oproep probeer te doen krijg ik melding : Niet aangemeld bij netwerk.

Telefoon is 'n Smasung S2.
icon

Beste antwoord door Alex 23 September 2013, 17:32

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ook ik heb hetzelfde probleem. Simkaart is vandaag geactiveerd ( met nummerbehoud van vorige provider) maar ik kan om administratieve redenen niet bellen of gebeld worden. Heb contact gehad met klantenservice en technische dienst maar volgens hun moet alles werken. Heb mail ontvangen met pin en pukcode, inslelligen veranderd, telefoon diverse malen aan en uit gezet, maar hij doet het niet! Ook ik heb een Samsung galaxy S2 
Reputatie 3
Badge +9
Meestal wekt het ineens na een aantal uren. Probeer eens in de paar uur je telefoon uit en weer aan te zetten.
Reputatie 7
Badge +9
Zie ook deze post https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-uitvoeren-nummerbehoud-20-9-13-a-14118/#post49393
Badge
Ze hebben inderdaad problemen. Nou de dag is bijna voorbij dus 1,5 uur moet het zeker opgelost zijn.

Jammer dat ik de eerste dag 'n BAD ervaring meemaak met Symyo.
Badge
Zojuist opnieuw opgestart. HET WERKT!!

Bedankt voor jullie reacties. 
Reputatie 7
Badge +9
Je had pech dat juist op deze dag de vertraging was, maar techniek is niet onfeilbaar (en mensen ook niet). Fijn dat het nu werkt en veel plezier met je Simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Zojuist opnieuw opgestart. HET WERKT!!

Bedankt voor jullie reacties.


Hoi luc9988,

Afgelopen vrijdag hebben we inderdaad technische problemen gehad met betrekking tot het nummerbehoud proces. Als nieuwe klant krijg je dan niet zo'n beste indruk 😞. Dat kan ik me goed voorstellen. Hopelijk bevalt Simyo verder wel goed en kunnen we onze valse start daarmee weer goed maken.

Ik zie dat jullie beide gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting.

@luc9988. Bedankt dat je het nog even laat weten :)

En franswon en Martijn. Bedankt voor de sturing.

Ook ik heb hetzelfde probleem. Simkaart is vandaag geactiveerd ( met nummerbehoud van vorige provider) maar ik kan om administratieve redenen niet bellen of gebeld worden. Heb contact gehad met klantenservice en technische dienst maar volgens hun moet alles werken. Heb mail ontvangen met pin en pukcode, inslelligen veranderd, telefoon diverse malen aan en uit gezet, maar hij doet het niet! Ook ik heb een Samsung galaxy S2 

Welkom op het forum Rieky,

In jouw geval is er sprake geweest van iets anders. Ik zie dat jij de simkaart, op de dag dat nummerbehoud zou worden uitgevoerd, hebt geactiveerd. Dit raden wij af omdat dit het nummerbehoud proces in de war kan brengen. Daarom adviseren we dit altijd voor de nummerbehoud datum te doen. Ik zie dat jij inmiddels ook gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting.

Kan je dat nog even bevestigen?

Groetjes,

Alex

Reageer