.

Vraag

Nieuwe klant, Activatie maar niet bellen oid!

  • 17 January 2012
  • 8 reacties
  • 822 Bekeken

Badge
Zoals het topic al vermeld, ben ik sinds vandaag een nieuwe klant bij jullie, ik heb zojuist mijn simkaart geactiveerd, in mijn toestel gedaan en wat blijkt, Ik kan niet bellen en/of sms-en. Ik weet niet of de server even nodig heeft om het allemaal te activeren maar er stond in de mail dat ik direct kon bellen en sms-en.


ik hoor graag hoe of wat precies.


mvg, kevin koelewijn
ik gebruik de simkaart in een Iphone4.

8 reacties

Badge
Ik krijg trouwens als bericht als ik probeer te bellen, dat mijn simkaart door administratieve redenen is gedeactiveerd (in die richting).
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Koelewijn,

We hebben je vandaag telefonisch gesproken. We hebben je gegevens hersteld op het netwerk. Graag hoor ik van je of het werkt.

Groetjes,

Alex
Alex, ik heb helaas hetzelfde probleem.
Mijn telefoonnummer is: 06*.

Zou je tevens mijn gegevens op het netwerk kunnen herstellen?


Alvast bedankt!


Mvg Arie
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Arie90,

Ik heb je telefoonnummer afgeschermd. In het vervolg mag je me je telefoonnummer per privé bericht sturen. Ik zie dat je nummerbehoud aanvraag vandaag wordt/is verwerkt. Over maximaal een uurtje zou je aansluiting moeten werken. Graag hoor ik van je of het werkt.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Arie90,

Ik heb je telefoonnummer afgeschermd. In het vervolg mag je me je telefoonnummer per privé bericht sturen. Ik zie dat je nummerbehoud aanvraag vandaag wordt/is verwerkt. Over maximaal een uurtje zou je aansluiting moeten werken. Graag hoor ik van je of het werkt.

Groetjes,

Alex




Alex,

dat is inderdaad verstandiger, bedankt voor het afschermen.
Ik zal laten weten of de aansluiting straks werkt.

Mvg Arie
Hier exact hetzelfde probleem, geactieveerd maar niet kunnen bellen...
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Stefan Markx,

Ik heb je privé bericht ontvangen. Wanneer je je toestel uit/aan zet zou de aansluiting moeten werken. Graag hoor ik van je of het werkt.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Stefan Markx,

Ik heb je privé bericht ontvangen. Wanneer je je toestel uit/aan zet zou de aansluiting moeten werken. Graag hoor ik van je of het werkt.

Groetjes,

Alex


Bedankt, het is weer in orde.
M.v.g
Stefan

Reageer