.

Beantwoord

Nieuw nummer aanvragen, kan dat via deze weg?


Ik wil graag een nieuw 06 nummer aanvragen.
Deze moet mijn huidige nummer vervangen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 May 2021, 15:04

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Noizsey,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Friesian je goed heeft geïnformeerd over de mogelijkheden, heel erg bedankt! Het wijzigen van je nummer kost inderdaad €5.00. Als je mij even een privé bericht stuurt met jouw 06-nummer en jouw persoonijke gegevens zal ik ervoor zorgen dat jouw nummer zo snel mogelijk word gewijzigd 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi @Noizsey - Terry 

Zoals ik in mijn Antwoord al aangeef even in dit topic dat je Akkoord gaat met de €5,- kosten.

Een moderator, medewerker van Simyo zal zich melden en je verder helpen. Je hebt geen nieuwe simkaart nodig. Je krijgt een nieuw nummer. 

Badge

Hey goeiendag, ik zou dit ook heel graag willen een nieuw nummer, hoe doe ik dat? Want word er niet wijs van.  Gr Terry

Reputatie 7
Badge +6

geen probleem, ik ga kijken!

 

Hoi Pbosch,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je akkoord gaat met de kosten.

Kun je mij alleen nog een privébericht sturen met jouw bijbehoren NAW gegevens? Dan help ik je daar verder! :blush:

 

Thanks Friesian

 

Groetjes,

Daisy

Zojuist gedaan excuses voor de late reactie!

Reputatie 7
Badge +6

Thanks Groentjuh!

Ach, als Daisy ff een paar Bossche bollen brengt dan zal ik het door de vingers zien deze keer. 😂😇

Reputatie 7
Badge +6

Blijft lastig🤭

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Pbosch,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je akkoord gaat met de kosten.

Kun je mij alleen nog een privébericht sturen met jouw bijbehoren NAW gegevens? Dan help ik je daar verder! :blush:

 

Thanks Friesian

 

Groetjes,

Daisy

@Daisy bedoeld natuurlijk een privéberichtje aan Daisy sturen! Plaats je gegevens niet openbaar in een reactie op het forum, dat is namelijk niet wenselijk!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Pbosch,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je akkoord gaat met de kosten.

Kun je mij alleen nog een privébericht sturen met jouw bijbehoren NAW gegevens? Dan help ik je daar verder! :blush:

 

Thanks Friesian

 

Groetjes,

Daisy

@Friesian ,

akkoord met de €5 kosten

Hallo @pbosch 

Wanneer je even aangeeft akkoord te gaan met de €5,- kosten die hiervoor gelden dan zal een moderator, medewerker van Simyo je verder kunnen helpen. De kosten worden verrekend via je beltegoed of via je sim only facturatie.

Dus even je akkoord is nog nodig in dit topic. 

Reageer