Beste antwoord door Manisha
Bekijk originele reactieNieuw nummer aanvragen, hoe?
Aangezien het nummer misbruikt wordt wil ik graag een nieuw nummer aanvragen
Bladzijde 1 / 2
Hoi Lola,
Dankjewel voor je bericht! Ik heb je nummer zojuist gewijzigd en je een e-mail hierover gestuurd. 🙂 Veel plezier met je nieuwe nummer!
Groetjes,
Jihane
Dankjewel voor je bericht! Ik heb je nummer zojuist gewijzigd en je een e-mail hierover gestuurd. 🙂 Veel plezier met je nieuwe nummer!
Groetjes,
Jihane
L.s.
Hierbij vraag ik een nieuw telefoonnummer aan. Ik ga akkoord met de kosten a €5,-.
Met vriendelijke groet,
Liza
Hierbij vraag ik een nieuw telefoonnummer aan. Ik ga akkoord met de kosten a €5,-.
Met vriendelijke groet,
Liza
Hoi stippie,
Je hebt op twee verschillende plekken gevraagd om een nieuw nummer. We beantwoorden altijd alle vragen op het forum. Om het overzichtelijk te houden, kun je beter op één plek je vraag stellen. Ik heb in je eigen topic je vraag beantwoord. Het is prettig als je daar verdere vragen of opmerkingen plaatst, alvast bedankt.
Je hebt op twee verschillende plekken gevraagd om een nieuw nummer. We beantwoorden altijd alle vragen op het forum. Om het overzichtelijk te houden, kun je beter op één plek je vraag stellen. Ik heb in je eigen topic je vraag beantwoord. Het is prettig als je daar verdere vragen of opmerkingen plaatst, alvast bedankt.
Ook ik wil een nieuw nummer.
En ja, ik ga akkoord met de kosten.
En ja, ik ga akkoord met de kosten.
Hoi jakob geen,
Op deze plek heb je ook je vraag gesteld. Je vraag heb ik in het andere topic beantwoord.
Voor de overzichtelijkheid is het beter dat je op één plek je vraag stelt. Zo kunnen we je sneller helpen 😉 Ik raad je aan om in het andere topic verdere vragen te stellen als je dit hebt. Dankjewel 🙂
Op deze plek heb je ook je vraag gesteld. Je vraag heb ik in het andere topic beantwoord.
Voor de overzichtelijkheid is het beter dat je op één plek je vraag stelt. Zo kunnen we je sneller helpen 😉 Ik raad je aan om in het andere topic verdere vragen te stellen als je dit hebt. Dankjewel 🙂
ik wil een nieuw nummer.
En ja, ik ga akkoord met de kosten
En ja, ik ga akkoord met de kosten
Hoi nhubbers,
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je al een nieuw nummer hebt, want je hebt ook per e-mail de aanvraag ingediend. Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je graag verder op het forum 🙂
Welkom op het forum :)
Ik zie dat je al een nieuw nummer hebt, want je hebt ook per e-mail de aanvraag ingediend. Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je graag verder op het forum 🙂
Ik zou eveneens graag een nieuw nummer ontvangen. Ik ga akkoord met de 5 administratiekosten.
Hoi arno85,
Als je nu een aanvraag zou doen dan wordt deze automatisch afgewezen door het systeem. Dit komt omdat je 06-nummer nog gebonden is aan een contract dat loopt tot en met 20-11-2014. Het is wel mogelijk om dit uit te zetten voor je, maar dat betekend dat je akkoord moet gaan met een afkoopsom. Daarbij worden de abonnementskosten van de resterende maanden bij elkaar opgeteld en op 1 factuur in rekening gebracht.
Ik zou het natuurlijk heel jammer vinden als je wil overstappen maar mocht het zo zijn dat je dit graag wil, is het verstandig dit verzoek te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Zo staat het duidelijk op papier voor beide partijen zodat hier geen onenigheid over kan bestaan 🙂
Graag hoor ik van je wat je van plan bent te gaan doen 😃
Als je nu een aanvraag zou doen dan wordt deze automatisch afgewezen door het systeem. Dit komt omdat je 06-nummer nog gebonden is aan een contract dat loopt tot en met 20-11-2014. Het is wel mogelijk om dit uit te zetten voor je, maar dat betekend dat je akkoord moet gaan met een afkoopsom. Daarbij worden de abonnementskosten van de resterende maanden bij elkaar opgeteld en op 1 factuur in rekening gebracht.
Ik zou het natuurlijk heel jammer vinden als je wil overstappen maar mocht het zo zijn dat je dit graag wil, is het verstandig dit verzoek te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Zo staat het duidelijk op papier voor beide partijen zodat hier geen onenigheid over kan bestaan 🙂
Graag hoor ik van je wat je van plan bent te gaan doen 😃
Hoi Ernst,
Fijn dat jij het nog even hebt nagevraagd. Wat gebeurt er dan als ik bij de nieuwe provider een verzoek om nummerportering neerleg?
Fijn dat jij het nog even hebt nagevraagd. Wat gebeurt er dan als ik bij de nieuwe provider een verzoek om nummerportering neerleg?
Hi arno85,
Het antwoord is er:
Het kan niet. Wat je wél kunt doen is nadat je nummer is overgezet naar de nieuwe provider een nieuw abonnement afsluiten bij Simyo, maar dat kan enkel als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt.
Het antwoord is er:
Het kan niet. Wat je wél kunt doen is nadat je nummer is overgezet naar de nieuwe provider een nieuw abonnement afsluiten bij Simyo, maar dat kan enkel als je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt.
Hoi arno85,
Dit is inderdaad een iets lastigere vraag ;)
Normaal gesproken is het uitporteren van een telefoonnummer (zo heet dat als je nummerbehoud doet naar een andere provider) automatisch het einde van de aansluiting. Dat komt omdat je nummer weg is bij ons. Je aansluiting wordt dan opgeheven.
Gaat allemaal redelijk automatisch.
Om dat die aansluiting niet op te heffen vereist dus een handmatige handeling waarvan ik niet weet of die mogelijk is.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het niet kan, maar ik heb de vraag toch even neergelegd bij onze IT'ers.
Als ik antwoord heb, zal ik dat hier plaatsen.
Dit is inderdaad een iets lastigere vraag ;)
Normaal gesproken is het uitporteren van een telefoonnummer (zo heet dat als je nummerbehoud doet naar een andere provider) automatisch het einde van de aansluiting. Dat komt omdat je nummer weg is bij ons. Je aansluiting wordt dan opgeheven.
Gaat allemaal redelijk automatisch.
Om dat die aansluiting niet op te heffen vereist dus een handmatige handeling waarvan ik niet weet of die mogelijk is.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het niet kan, maar ik heb de vraag toch even neergelegd bij onze IT'ers.
Als ik antwoord heb, zal ik dat hier plaatsen.
Hoi allemaaal, ik heb een iets lastiger vraag over nieuw telefoonnummers, als het hier mag? Ik heb nu een sim-only van Simyo met een bepaald telefoonnummer. Het contract loopt nog door tot oktober 2014 en dat wil ik zo houden omdat ik het nog wil gebruiken. Tegelijkertijd wil ik een zakelijk abonnement met nieuwe telefoon bij een andere provider, en daar mijn huidige 06-nummer van Simyo op. Omdat de helft van mijn klanten het huidige 06-nummer kent namelijk.
Kan ik dus bij de nieuwe provider nummerbehoud aanvragen en het contract bij Simyo laten doorlopen. Ik zou er geen probleem mee hebben om 5 euro te betalen voor een nieuw nummer bij Simyo, maar pas NADAT nummerbehoud op mijn nieuwe abonnement is geslaagd.
Ik hoop dat de vraag duidelijk is, zo niet, dan hoor ik het graag.
Kan ik dus bij de nieuwe provider nummerbehoud aanvragen en het contract bij Simyo laten doorlopen. Ik zou er geen probleem mee hebben om 5 euro te betalen voor een nieuw nummer bij Simyo, maar pas NADAT nummerbehoud op mijn nieuwe abonnement is geslaagd.
Ik hoop dat de vraag duidelijk is, zo niet, dan hoor ik het graag.
Hoi TacoWrap,
Je hebt inmiddels een nieuw telefoonnummer. Deze heb ik naar je ge-sms't 🙂 Als je je telefoon uit/aan zet ontvang je de sms met je nieuwe nummer. De 5,- kosten hiervoor heb ik van je beltegoed afgehaald.
Laat je weten of je de sms hebt gekregen?
Je hebt inmiddels een nieuw telefoonnummer. Deze heb ik naar je ge-sms't 🙂 Als je je telefoon uit/aan zet ontvang je de sms met je nieuwe nummer. De 5,- kosten hiervoor heb ik van je beltegoed afgehaald.
Laat je weten of je de sms hebt gekregen?
Hoi TacoWrap,
Bedankt voor het laten weten :)
Dan laat ik het nieuwe nummer vandaag nog in orde maken.
Ik stuur je een email als het is gewijzigd, met je nieuwe nummer daarin, ok?
Groetjes, Charlene
Bedankt voor het laten weten :)
Dan laat ik het nieuwe nummer vandaag nog in orde maken.
Ik stuur je een email als het is gewijzigd, met je nieuwe nummer daarin, ok?
Groetjes, Charlene
Hoi Charlene,
Ik heb vandaag genoeg opgewaardeerd.
mvg
Jelle
Ik heb vandaag genoeg opgewaardeerd.
mvg
Jelle
Hoi TacoWrap,
Dat kan ik voor je in orde maken, maar dan moet je eerst even opwaarderen. Je hebt nu niet voldoende beltegoed om de 5 in rekening te kunnen brengen.
Dus waardeer je even op, en laat je het hier weten? :)
Groetjes,
Charlene
Dat kan ik voor je in orde maken, maar dan moet je eerst even opwaarderen. Je hebt nu niet voldoende beltegoed om de 5 in rekening te kunnen brengen.
Dus waardeer je even op, en laat je het hier weten? :)
Groetjes,
Charlene
Beste Simyo,
Ik wil graag mijn telefoon nummer laten veranderen voor 5.
Alvast bedankt!
mvg
Jelle
Ik wil graag mijn telefoon nummer laten veranderen voor 5.
Alvast bedankt!
mvg
Jelle
Ook ik wil een nieuw nummer.
En ja, ik ga akkoord met de kosten.
Groet
Hoi Faan,
Ok, ik heb een nieuw nummer voor je aangevraagd. Ik stuur het je per email zodra het bekend is :)
Groetjes,
Charlene
Ik zou graag een nieuwe nummer willen, is dit mogelijk ?
Hoi Simyo,
Ook ik wil een nieuw nummer.
En ja, ik ga akkoord met de kosten.
Groet
Ook ik wil een nieuw nummer.
En ja, ik ga akkoord met de kosten.
Groet
Ja ik ga daarmee akkoord!
Hoi Amalt,
Sorry dat ik gisteren je bericht niet heb gezien, maar ik heb zojuist naar onze technische afdeling gemaild om je nummer te wijzigen. Zodra ik terugkoppeling van hen heb, stuur ik per privébericht je nieuwe nummer!
Hoi Amalt, Welkom op het forum van Simyo! 🙂 Ook voor jou kunnen we je telefoonnummer veranderen. Als je bevestigt dat je akkoord gaat met de eenmalige kosten van 5 voor een nieuw nummer, dan zal ik morgen het verzoek voor je doen bij onze technische afdeling en ontvang je in de loop van de dag een privébericht met je nieuwe nummer van me. Ik hoor het graag van je!
Hoi -Kim,
Ja ik ga daarmee akkoord!
Hoi Amalt,
Welkom op het forum van Simyo! :)
Ook voor jou kunnen we je telefoonnummer veranderen. Als je bevestigt dat je akkoord gaat met de eenmalige kosten van 5 voor een nieuw nummer, dan zal ik morgen het verzoek voor je doen bij onze technische afdeling en ontvang je in de loop van de dag een privébericht met je nieuwe nummer van me.
Ik hoor het graag van je!
Welkom op het forum van Simyo! :)
Ook voor jou kunnen we je telefoonnummer veranderen. Als je bevestigt dat je akkoord gaat met de eenmalige kosten van 5 voor een nieuw nummer, dan zal ik morgen het verzoek voor je doen bij onze technische afdeling en ontvang je in de loop van de dag een privébericht met je nieuwe nummer van me.
Ik hoor het graag van je!
Hoii,
Kan iemand mij ook helpen bij het aanvragen van een nieuw telefoonnummer?
Kan iemand mij ook helpen bij het aanvragen van een nieuw telefoonnummer?
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.