.

Beantwoord

Nieuw nummer aanvragen, hoe?

  • 8 April 2013
  • 37 reacties
  • 8325 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Aangezien het nummer misbruikt wordt wil ik graag een nieuw nummer aanvragen
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 18:36

Bekijk originele reactie

37 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi Kadi2,

Welkom op het Simyo forum!
Je kunt een nieuw nummer aanvragen via het Forum of door te bellen naar Klantenservice met je Simyo simkaart (1200). De kosten hiervoor bedragen €5,00. Als je dit via de Klantenservice aanvraagt kan je nummer dezelfde dag nog gewijzigd worden. Als je dit via het Forum wilt laten doen, vragen we je om akkoord te gaan met de kosten van €5,00. Hierna zullen we je nummer wijzigen. Als het nummer is gewijzigd zullen we je een prive bericht sturen met het gewijzigde nummer.

Groetjes,

Manisha
Aangezien het nummer misbruikt wordt wil ik graag een nieuw nummer aanvragen


Ik zou ook graag een nieuwe nummer willen is dit mogelijk?

Mvg,

Fanos
Reputatie 5
Badge +11
Ik zou ook graag een nieuwe nummer willen is dit mogelijk?

Mvg,

Fanos


Hi Magico,

Ook voor jou geldt wat Manisha hierboven plaatste:
Je kunt een nieuw nummer aanvragen via het Forum of door te bellen naar Klantenservice met je Simyo simkaart (1200). De kosten hiervoor bedragen €5,00. Als je dit via de Klantenservice aanvraagt kan je nummer dezelfde dag nog gewijzigd worden. Als je dit via het Forum wilt laten doen, vragen we je om akkoord te gaan met de kosten van €5,00. Hierna zullen we je nummer wijzigen. Als het nummer is gewijzigd zullen we je een privé bericht sturen met het gewijzigde nummer.


Ik lees dus graag waar je voorkeur naar uit gaat 🙂
ik wil graag een nieuw nummer aanvragen als dat mogelijk is

groeten jareau
Hey Ernst,

Allereerst sorry voor mijn late reactie!

Als het via jouw kan prima.
Hoor graag van je.


Broederlijke Groet,

Estefanos
Badge +8
Hey Ernst,

Allereerst sorry voor mijn late reactie!

Als het via jouw kan prima.
Hoor graag van je.


Broederlijke Groet,

Estefanos


Hoi Magico,

Dan laat ik de technische afdeling dat in orde maken en stuur je dan een privébericht met je nieuwe nummer :)

Groetjes, Charlene
Badge +8
ik wil graag een nieuw nummer aanvragen als dat mogelijk is

groeten jareau


Hoi Jareau,

Dat is mogelijk. Je krijgt dan een willekeurig nieuw nummer. Daar zijn wel kosten aan verbonden van €5. Kun je even bevestigen dat je daarmee akkoord gaat?

Groetjes,
Charlene
ik wil graag een nieuw nummer aanvragen als dat mogelijk is

groeten jareau


Hoi Jareau,

Dat is mogelijk. Je krijgt dan een willekeurig nieuw nummer. Daar zijn wel kosten aan verbonden van €5. Kun je even bevestigen dat je daarmee akkoord gaat?

Groetjes,
Charlene

ja ik ga daarmee akkoord

groeten
ik wil graag een nieuw nummer aanvragen als dat mogelijk is

groeten jareau


Hoi Jareau,

Dat is mogelijk. Je krijgt dan een willekeurig nieuw nummer. Daar zijn wel kosten aan verbonden van €5. Kun je even bevestigen dat je daarmee akkoord gaat?

Groetjes,
Charlene

ja ik ga daarmee akkoord

groeten

hallo

nog even terug te komen op mijn laatste mail. ik ga niet akkoord. Ik wil geen nieuw nummer.
en het huidige nummer: XXXXXXXXXX behouden.
sorry voor het ongemak.

vriendlijke groet
jareau
Badge +6
hallo

nog even terug te komen op mijn laatste mail. ik ga niet akkoord. Ik wil geen nieuw nummer.
en het huidige nummer: XXXXXXXXXX behouden.
sorry voor het ongemak.

vriendlijke groet
jareau


Hoi jareau,

Oké, geen probleem, dan gaan we je nummer niet veranderen 🙂.
Hallo,

Kan iemand mij helpen bij het aanvragen van een nieuw telefoonnummer?
Alvast bedankt

Gr. Nick
Badge +8
Hallo,

Kan iemand mij helpen bij het aanvragen van een nieuw telefoonnummer?
Alvast bedankt

Gr. Nick


Hoi nickbrewel,

Welkom op het forum:)

Ik kan een nieuw nummer voor je aanvragen, als je bevestigt dat je akkoord gaat met de kosten van €5. Dan wordt je nummer in de loop van de dag gewijzigd, en stuur ik je je nieuwe nummer in een privébericht.
Laat je het even weten?

Groetjes,
Charlene
Hoii,

Kan iemand mij ook helpen bij het aanvragen van een nieuw telefoonnummer?
Badge +6
Hoi Amalt,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Ook voor jou kunnen we je telefoonnummer veranderen. Als je bevestigt dat je akkoord gaat met de eenmalige kosten van €5 voor een nieuw nummer, dan zal ik morgen het verzoek voor je doen bij onze technische afdeling en ontvang je in de loop van de dag een privébericht met je nieuwe nummer van me.

Ik hoor het graag van je!
Hoi Amalt, Welkom op het forum van Simyo! 🙂 Ook voor jou kunnen we je telefoonnummer veranderen. Als je bevestigt dat je akkoord gaat met de eenmalige kosten van €5 voor een nieuw nummer, dan zal ik morgen het verzoek voor je doen bij onze technische afdeling en ontvang je in de loop van de dag een privébericht met je nieuwe nummer van me. Ik hoor het graag van je!


Hoi -Kim,

Ja ik ga daarmee akkoord!
Badge +6
Hoi -Kim,

Ja ik ga daarmee akkoord!


Hoi Amalt,

Sorry dat ik gisteren je bericht niet heb gezien, maar ik heb zojuist naar onze technische afdeling gemaild om je nummer te wijzigen. Zodra ik terugkoppeling van hen heb, stuur ik per privébericht je nieuwe nummer!
Hoi Simyo,

Ook ik wil een nieuw nummer.
En ja, ik ga akkoord met de kosten.


Groet
Ik zou graag een nieuwe nummer willen, is dit mogelijk ?
Badge +8
Hoi Simyo,

Ook ik wil een nieuw nummer.
En ja, ik ga akkoord met de kosten.


Groet


Hoi Faan,

Ok, ik heb een nieuw nummer voor je aangevraagd. Ik stuur het je per email zodra het bekend is :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Beste Simyo,

Ik wil graag mijn telefoon nummer laten veranderen voor €5.
Alvast bedankt!

mvg
Jelle
Badge +8
Hoi TacoWrap,

Dat kan ik voor je in orde maken, maar dan moet je eerst even opwaarderen. Je hebt nu niet voldoende beltegoed om de €5 in rekening te kunnen brengen.
Dus waardeer je even op, en laat je het hier weten? :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Ik heb vandaag genoeg opgewaardeerd.

mvg
Jelle
Badge +8
Hoi TacoWrap,

Bedankt voor het laten weten :)
Dan laat ik het nieuwe nummer vandaag nog in orde maken.
Ik stuur je een email als het is gewijzigd, met je nieuwe nummer daarin, ok?

Groetjes, Charlene
Reputatie 2
Badge +6
Hoi TacoWrap,

Je hebt inmiddels een nieuw telefoonnummer. Deze heb ik naar je ge-sms't 🙂 Als je je telefoon uit/aan zet ontvang je de sms met je nieuwe nummer. De € 5,- kosten hiervoor heb ik van je beltegoed afgehaald.

Laat je weten of je de sms hebt gekregen?
Hoi allemaaal, ik heb een iets lastiger vraag over nieuw telefoonnummers, als het hier mag? Ik heb nu een sim-only  van Simyo met een bepaald telefoonnummer. Het contract loopt nog door tot oktober 2014 en dat wil ik zo houden omdat ik het nog wil gebruiken. Tegelijkertijd wil ik een zakelijk abonnement met nieuwe telefoon bij een andere provider, en daar mijn huidige 06-nummer van Simyo op. Omdat de helft van mijn klanten het huidige 06-nummer kent namelijk. 

Kan ik dus bij de nieuwe provider nummerbehoud aanvragen en het contract bij Simyo laten doorlopen. Ik zou er geen probleem mee hebben om 5 euro te betalen voor een nieuw nummer bij Simyo, maar pas NADAT nummerbehoud op mijn nieuwe abonnement is geslaagd. 

Ik hoop dat de vraag duidelijk is, zo niet, dan hoor ik het graag. 

Reageer