.

Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 21 March 2013
  • 6 reacties
  • 355 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Geachte,

Ik heb net mijn nieuwe simkaart geïstaleerd en zie op mijn simyo dat ik nog maar 35 mb tegoed heb van de 200mb die ik volgens mijn abonnement heb???
Ik heb mijn telefoon nog niet gebruikt, hoe kan dat???
icon

Beste antwoord door Wayne 22 March 2013, 11:45

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Ghoos,

Volgens mijn gegevens heb je een abonnement van 100 minuten en geen internetbundel afgesloten. De reden dat je minder minuten hebt ontvangen dan jouw volledige bundel is het feit dat de bundel voor de eerste maand naar rato is toegevoegd (21-03 t/m 31-03). Uiteraard zal deze ook naar rato berekend worden op jouw factuur.
Ik heb wel degelijk en duidelijk gevraagd voor het bundel van 5 euro met 200 MB !!!!!!!!!!


Ik denk dat ik met de door u voorgesteld abonnement van 200MB wel voldoende heb. Dus dan graag mijn abonnement veranderen naar 5 euro per maand.
Zodoende kan ik normaal zoals nu blijven gebruik maken van alle voordelen zonder uitzondering.
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,
E. Ghoos
From: Klantenservice Studentmobiel
Sent: Wednesday, February 27, 2013 10:39 AM
To: Edward Eddy Ghoos
Subject: RE: simkaart activeren/order nr.: 811105
Beste E.Ghoos,


Hartelijk dank voor uw e-mail.


Geen enkel probleem. Op dit moment heeft u inderdaad geen internet op uw abonnement. Indien u dit toch wilt hebben (zodat u gebruik kunt maken van Whatsapp/Internet etc.) dan horen wij dit graag zo snel mogelijk zodat wij u een aangepast contract kunnen versturen en het abonnement voor u kunnen aanpassen.

Wilt u 200 of 500MB internet. De gemiddelde gebruiker verbruikt ongeveer 400MB per maand indien u thuis ook gebruik maakt van wifi. Indien u bijna geen internet zult gebruiken zou 200MB ook genoeg kunnen zijn. Wel loopt u bij een kleinere bundel een groter risico om buiten de bundel te gaan, wat wel weer extra kosten met zich meebrengt. Indien u nu al een abonnement heeft met internet zou u bij uw provider na kunnen gaan wat uw verbruik is zodat u weet wat het beste bij u past.

200MB is €5 per maand extra en 500MB is €10 per maand extra. Graag horen wij van u wat uw voorkeur heeft.


Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice Studentmobiel.nl


Van: *Email* Namens Edward Eddy Ghoos
Verzonden: dinsdag 26 februari 2013 9:43
Nog steeds problemen bij Simyo met de administratie?
Simyo: Gewoon slim!
Reputatie 7
Hallo Ghoos,

Ik zou even een belletje plegen met de Klantenservice. Is gratis notabene. Ook kun je in je Mijn Simyo natuurlijk ten alle tijden een bundel aanvragen, vernaderen, etc.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ghoos,

Volgens ons systeem heb je inmiddels een 200mb internetbundel. Ook zie ik aan je verbruik terug dat je gebruik kunt maken van de internetbundel. Je dient er wel rekening mee te houden dat ook het aantal mb's naar rato wordt berekend. Per 1/4/13 ontvang je weer het volledig aantal mb's.

Groetjes,

Alex

Reageer