.

Beantwoord

Niet gebeld kunnen worden


Ik kan met mijn siimyo prepaid belen en smsen, maar niet gebeld worden. Wanneer ik met mijn nr van Hollandsnieuwe naar mijn nr bel krijg ik de melding: Is niet mogelijk ivm nr niet ingebruik. Smsen vanaf dit nr naar Simyo werkt wel! Kan iemand mij hier svp zsm even antwoord op geven hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 2 May 2013, 13:45

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Erik500,

Ik heb je zojuist telefonisch gesproken en het blijkt dat je een doorschakeling hebt ingesteld op de Simyo simkaart. Deze doorschakeling is eenvoudig te verwijderen door ##002# [zend] in te voeren op je toestel. In dit topic kun je alle doorschakelcodes terug vinden.

Kan je even laten weten of het heeft geholpen?

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Ik dank je voor je reactie. Op afstand heb ik de door jou aangegeven code(s) laten invoeren en helaas heeft dat nog niet gewerkt. Ook de code #21# heeft niet tot de oplossing geleid. Zijn er nog andere opties?
Reputatie 3
Badge +9
Probeer *21*0600000000#   (waarbij het 06 jou nummer is)

Of ##61#
Badge +6
Hoi Erik500,

Heeft de tip van Martijn® geholpen?
Ha die Natascha,

Ik heb eea nog niet kunnen checken en dat zal deze week ook niet meer lukken ben ik bang. Ik kan mij eigenlijk zelf niet voorstellen dat ,wanneer ik vanaf het toestel waar ik naar zou hebben doorgeschakeld, ik geen ingesprekstoon krijg, maar allees de melding dat het nummer niet in gebruik is, Wordt dus nog even vervolgd! 
Badge +6
Hoi Erik500,

Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Ik hoop deze week wat te kunnen regelen. De telefoon is weer binnen bereik! 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Ik hoop deze week wat te kunnen regelen. De telefoon is weer binnen bereik! :-)

Ben benieuwd naar de oplossing

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Ik geloof zowaar dat eea nu opgelost is. Er is in eerste instantie een "nono" aan de gang geweest, maar nu lijkt het opgelost. Wanneer ik bel zie ik geen melding meer verschijnen! Een ider bedankt!

Gr.

Erik
Badge +6
Beste Alex,

Ik geloof zowaar dat eea nu opgelost is. Er is in eerste instantie een "nono" aan de gang geweest, maar nu lijkt het opgelost. Wanneer ik bel zie ik geen melding meer verschijnen! Een ider bedankt!

Gr.

Erik


Hoi Erik500,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost. Ik ben wel benieuwd hoe het probleem is opgelost.
Zoals gezegd: het was een nono die het uitvoerde.... Ik heb het nu zelf opgelost met #21#!

Nogmaals mijn dank!
Badge +6
Zoals gezegd: het was een nono die het uitvoerde.... Ik heb het nu zelf opgelost met #21#!

Nogmaals mijn dank!


Hoi Erik500,

Fijn dat de code #21# dit probleem heeft verholpen. Graag gedaan.
Fijne dag en al vast een fijn weekend.

Reageer