.

Beantwoord

Netwerkverbinding

  • 16 September 2012
  • 10 reacties
  • 928 Bekeken

M.,
Sinds enkele dagen hebben we thuis geen netwerkverbinding meer of zeer slechte verbinding. Ik heb zelf geen verbinding en mijn vrouw ook niet, beiden is deze klacht begonnen op vrijdag 14 september j.l. postcode gebied is 3251 CE (Stellendam). Zijn er werkzaamheden in onze regio? Buiten ons dorp werkt alles normaal. Altijd (jaren) zeer goede verbindingen gehad.
In afwachting, groet.
icon

Beste antwoord door Alex 17 September 2012, 15:36

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Baldie,

Omdat je enkel gebruik kan maken van het GSM netwerk en je hier last van ondervindt op jouw woonlocatie, heb ik uit coulance €5,00 aan jouw beltegoed toegevoegd.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Baldie,

Ik heb een postcodecheck uitgevoerd. Er zijn inderdaad problemen met de zendmast sinds 14/9. Dit heeft betrekking tot het GMS netwerk. Het 3G/UMTS netwerk is echter goed. Je zou het probleem zelf al kunnen oplossen door het 3G netwerk te selecteren. Je kunt je toestel zo instellen dat het enkel voor het 3G netwerk kiest. Ondertussen wordt er gewerkt aan een oplossing. Ik kan je echter geen indicatie geven per wanneer het GSM netwerk weer volledig en goed beschikbaar is. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Mijn toestel is eigenlijk maar een simpel toestel, dus alleen een GSM netwerk mogelijk.
Hopelijk is deze storing snel voorbij. Is er misschien nog een vergoeding mogelijk?

groet.
Hey Baldie,

Omdat je enkel gebruik kan maken van het GSM netwerk en je hier last van ondervindt op jouw woonlocatie, heb ik uit coulance €5,00 aan jouw beltegoed toegevoegd.


Heel erg bedank voor deze geste, ik zal dit bedrag delen met de telefoon van mijn vrouw.
De verbinding lijkt gelukkig weer hersteld te zijn.
Groet.
Sinds een maand klant van Simyo. Tot nu valt het tegen en ik weet niet waar het aan ligt. De gehele verbinding van Simyo (internet en bellen) valt per dag wel zo'n 5-6 keer weg, en komt dan ook wel gelijk weer terug. Maar het is heel irritant, want het gebeurd vaak tijdens een telefoongesprek, het vreet batterijen want hij moet elke keer weer opnieuw de verbindingen opstarten. Dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, dus simkaart in ander toestel gedaan, maar met hetzelfde resultaat. Andere mensen in het gezin gebruiken Vodafone, geen problemen. Vorig abbonnement was van HI, dus oop werkend op KPN netwerk, geen problemene.

Mijn postcode is 7942 CT maar ook buitenshuis, ver van huis, gebeurd me dit ook wel.  Hopelijk kunt u me vertellen waar dit aan kan liggen want het is zeeeeeeer irritant. Als het zo blijft dan stap ik weer over naar andere provider
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jacq2509,

Als ik het goed begrijp ervaar je dit probleem overal. Ik ben daarom benieuwd naar de toestellen die je hebt gebruikt? Kan je aangeven welke toestellen dit zijn? Op netwerk niveau staat alles goed en we hebben ook geen last van een algemene storing.

Groetjes,

Alex
hallo

ik heb 4 toestellen gebruikt inmiddels om te testen ...   Nokia E51 - Nokia X6 - Samsung Galaxy Ace - Samsung Galaxy Y...  bij alle vier krijg ik regelmatig het verlies van signaal...

gr jacq
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jacq2509,

In dat geval kan ik een vervangende simkaart opsturen. Wellicht dat het probleem hiermee wordt verholpen. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je huidige simkaart direct geblokkeerd wordt nadat ik een vervangende simkaart heb aangevraagd. Daarom wil ik je vragen om hiervoor een akkoord te sturen in een privé bericht.

Groetjes,

Alex
maar dat zou betekenen dat ik zeker 2 dagen telefonisch niet te bereiken ben en dat is in mijn geval wegens prive-aangelegenheden een onmogelijke situatie dus geen optie... kan niet anders?

Hoi jacq2509,

In dat geval kan ik een vervangende simkaart opsturen. Wellicht dat het probleem hiermee wordt verholpen. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je huidige simkaart direct geblokkeerd wordt nadat ik een vervangende simkaart heb aangevraagd. Daarom wil ik je vragen om hiervoor een akkoord te sturen in een privé bericht.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Beste jacq2509,

Helaas is er geen andere mogelijkheid. Wij kunnen de simkaart niet ongeactiveerd opsturen. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie

Reageer