Netwerkblokkering na simkaartactivering
Ik ben overgestapt van Vodafone prepaid naar Simyo abonnement, met nummerbehoud. Heb de nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd. Woensdag 16 mei is het tijdelijke nummer vervangen door mijn eigen nummer. Ik heb de simkaart in mijn telefoon geplaatst en de pincode ingevoerd. Daarna krijg ik de melding 'netwerkblokkering'. Volgens Simyo kan ik bellen en smsen zodra ik mijn simkaart geactiveerd heb, maar die netwerkblokkering krijg ik er niet uit. Ik moet kennelijk een pasword invullen, maar heb geen idee welke. Help!
Beste Pingeltje,
Welkom op het Simyo forum!
De melding netwerkblokkering betekent dat je toestel niet simlockvrij is. Om je toestel simlockvrij te maken dien je contact op te nemen met de provider waarbij je het toestel hebt gekocht. Als je het toestel langer dan een jaar hebt zal deze procedure kosteloos zijn.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
De melding netwerkblokkering betekent dat je toestel niet simlockvrij is. Om je toestel simlockvrij te maken dien je contact op te nemen met de provider waarbij je het toestel hebt gekocht. Als je het toestel langer dan een jaar hebt zal deze procedure kosteloos zijn.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.