.

Beantwoord

Netwerk slecht op High Tech Campus na onderhoud KPN, wat kan ik doen?

  • 20 July 2020
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Hallo allen,

zo'n 3 weken geleden heeft KPN onderhoud gepleegd aan hun zendmasten in Eindhoven regio. Zo ook op de High Tech Campus waar ik werkzaam ben.

Dit heeft tot gevolg gehad dat de kwaliteit van het netwerk in de gebouwen enorm is verslechterd, zo slecht zelfs dat er in sommige gevallen helemaal geen netwerk meer is, ik zie dan "geen service” op mijn telefoon.

Helaas heeft de KPN mij doorverwezen naar jullie omdat ik een Simyo klant ben. Ik zou graag zien dat deze klacht bij KPN terecht komt. Hoe meer klachten hoe eerder hier naar wordt gekeken begreep ik zojuist van KPN. Voor alle duidelijkheid, dit probleem doet zich alleen voor op de High Tech Campus.

Vriendelijke groeten,

Robert.

icon

Beste antwoord door Daisy 21 July 2020, 16:56

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Robert.

 

Goed dat je contact opneemt! Super balen dat het bereik nu verslechterd is.

 

Ik heb in ieder geval je simkaart een reset gegeven, wellicht helpt dit. Kun jij je toestel nog 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest om de reset af te ronden? Ben benieuwd! Mocht het niet zo zijn dan vind  je als het goed is in dit berichtje een bijlage, deze kun je invullen en mailen naar klantenservice@simyo.nl. Dan kunnen we deze vervolgens intern doorzetten naar KPN.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer