.

Beantwoord

Mobiel netwerk niet beschikbaar, wat kan ik doen?

  • 16 August 2020
  • 4 reacties
  • 1543 Bekeken

Ik heb de hele dag al de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar" als ik wil bellen. Ik kan dus niet meer bellen, gebeld worden en internetten.

Ik heb m'n simkaart er al een keer uitgehaald,n in slot 2 geplaatst en de telefoon al meerdere malen aan en uit gezet. Bij het handmatig selecteren van het netwerk komen er geen opties naar boven.

Wat is er aan de hand? Ik ondervind er veel hinder van. Toestel is overigens Oneplus 5.

Groet Wouter

 

icon

Beste antwoord door Daisy 17 August 2020, 11:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Wouter,

 

Super gek dat je de simkaart niet kan gebruiken. Ik heb voor de zekerheid een reset op je simkaart gegeven, kun jij het toestel opnieuw opstarten om te kijken of het allemaal weer werkt?

 

Groetjes,

Daisy

Ik kan al 2 dagen niet bellen ivm niet aangemald bij netwerk.

Telefoon uitgezet en tien minuten later weer aangezet. het helpt allemaal niet.

Hebben jullie een oplossing?

Reputatie 7
Badge +6

Heb je dat op meerdere plaatsen of niet?

en wat gebeurt er als je je simkaart in een andere goed werkende mobiel stopt?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @fran-cis,

Bedankt voor je bericht. Oei, wat onhandig dat je niet kan bellen! Ik zie dat @Ron H (bedankt!) al een aantal vragen heeft gesteld. Graag zouden wij de antwoorden hierop willen ontvangen zodat we er hopelijk snel voor kunnen zorgen dat je weer kan bellen. 

Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je een hele oude simkaart hebt die mogelijk deze problemen kunnen veroorzaken! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe simkaart krijgt 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer