.

Vraag

Mobiel netwerk niet beschikbaar

  • 13 September 2012
  • 5 reacties
  • 603 Bekeken

Sinds gisteravond krijg ik de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar". Ik kan niet bellen, geen sites bezoeken, maar wel whatsapp gebruiken.
Hoe kan dit en wat doe ik eraan?

5 reacties

Badge +2
Beste Annemarie,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Klopt het dat het probleem is opgelost? Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie
Beste Arie,

Het probleem was idd opgelost. Op dit moment kan ik niet bellen en krijg ik weer de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar". Ik kan wel gebruik maken van internet al krijg ik daar de zelfde melding.

Groetjes,

Annemarie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Annemarie,

Wanneer je de melding 'mobiel netwerk niet beschikbaar' krijgt, is je telefoon niet verbonden met het netwerk. Dit kan liggen aan de telefoon, simkaart of het netwerk. Daarom ben ik benieuwd of je dit probleem op meerdere plekken ervaart. Ook zou je de simkaart in een ander toestel kunnen testen om na te gaan of het aan het toestel ligt. Wat voor melding krijg je als je handmatig voor het KPN netwerk kiest?

Groetjes,

Alex
Hoi Arie,

Het ligt aan het netwerk in mijn woonplaats, Meerlo. Hier heb ik geen netwerk. Net als vele anderen, mijn vriend heeft ook een simyo abonnement en kan ook niet bellen, ook hoor ik hetzelfde verhaal van vrienden en lees ik op o.a. facebook. Op andere plaatsen doet het netwerk het wel, ik ben nu bijv. in nijmegen en er is niks aan de hand, maar wanneer ik weer thuis kom werkt het netwerk niet meer. Ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden wordt.

Groetjes,
Annemarie
Reputatie 2
Badge +1
Hey Annemarie,

Zou je mij even jouw postcode in een prive bericht toe willen sturen zodat ik het bereik in jouw omgeving kan controleren?

Reageer