.

Beantwoord

MMS ontvangen op computer via simyo.nl

  • 4 July 2012
  • 5 reacties
  • 1830 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een sms ontvangen van kpn, met daarin een doorverwijzing naar kpn.com/mms en een berichtcode. Aldaar ligt nl. een mms of videobericht voor mij klaar. Hierna wordt ik doorverwezen naar  hi.nl, en loopt de link dood. Ook zoeken bij hi levert niets op.

Ik ontvang geen mms op mijn mobiel.

Heeft Simyo de mogelijkheid om mms berichten via haar website op de computer te bekijken?
icon

Beste antwoord door Alex 6 July 2012, 17:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum RoL,

Simyo ondersteunt deze mogelijkheid niet. Doordat de MMS verstuurd vanaf het KPN netwerk, ontvang je hier een bericht over. Als je toestel niet de mogelijkheid heef tom de MMS in te zien, is het helaas niet mogelijk om de MMS te bekijken. We zijn overigens aan het kijken of we het verzenden van deze sms kunnen voorkomen of dat we de tekst kunnen aanpassen.

Groetjes,

Alex
1. Ik kreeg vandaag dus ook een bericht van KPN dat er een MMS staat te wachten. Zijn deze berichten ook niet op je telefoon te krijgen mocht je WIFI hebben, of is daar echt perse een 3G netwerk voor nodig?

2. Komt er op de website van Simyo ooit nog ondersteuning voor MMS? (zelfde systeem als KPN)

Groet, Marcel
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marcel87,

Deze MMS is inzichtbaar op het moment dat je toestel op de juiste manier is ingesteld en als het toestel deze functie ondersteunt. Het online bekijken van een MMS heeft op dit moment niet zo'n hoge prioriteit, omdat steeds minder mensen gebruik maken van MMS. We zijn wel aan het kijken of we de verstuurde sms (inhoudelijk) kunnen aanpassen.

Groetjes,

Alex
Ik vroeg mij 2 dingen af bij het ontvangen van een MMS via kpn.com:
1. Is het nummer wat wordt getoond daadwerkelijk de zender van de MMS of is dit een standaard kpn-zender-nummer ?
2. Hoever zijn jullie inmiddels met het aanpassen van dit doorsturen zodat in ieder geval een stukje tekst meekomt ?
Momenteel is op geen enkele wijze de zender of het bericht inhoudelijk te achterhalen. Een duidelijke minpunt van Simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum eduardvandrunen,

Het getoonde nummer is het telefoonnummer van de persoon die de mms heeft verzonden. Helaas zijn we nog niet zover dat de tekst is aangepast. Op dit moment kun je enkel het bericht inzien als je toestel de mms functie ondersteunt.

Groetjes,

Alex

Reageer