.

Beantwoord

Mijn telefoon geeft aan dat ik niet aangemeld ben op het netwerk, wat nu?

  • 17 June 2016
  • 5 reacties
  • 488 Bekeken

Hallo,

Als ik thuis ben en ik wil bellen geeft mijn telefoon aan dat ik niet aangemeld ben bij netwerk. Ik ben dan ook niet bereikbaar. Terwijl ik bij mijn vriend thuis wel gewoon kan bellen en gebeld kan worden. Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 17 June 2016, 22:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Samenwonen!

Maar even serieus, dat lijkt een probleem met de dekking te zijn. De moderators kunnen aan de hand van je postcode zien of er iets aan de hand is danwel was.
Reputatie 5
Badge +10
Hee,

Welkom op het Simyo Forum.

Heb je dit op een locatie?
Heb je je mobiel al een keer uit en aan gezet? Wil je dit even doen?
Heb je nog een andere mobiel? Zo ja, wil je misschien je simkaart even in die andere mobiel doen? Zo kunnen we zien of het het netwerk/simkaart is die het probleem geeft of je mobiel..

Ik lees je reactie nog wel.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Lottee96,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je thuis geen bereik lijkt te hebben. Ik heb gelijk gekeken op de dekkingskaart, maar daar zie ik dat je gewoon bereik thuis moet hebben.

Zou je antwoord kunnen geven op de vragen van maikel.twinnie. Ik ben hier erg benieuwd naar. verder heb ik je simkaart gereset voor de zekerheid. Doe even je toestel helemaal uit en en probeer het daarna nog eens. Is het probleem dan opgelost?

@wimj12 en maikel.twinnie. Bedankt voor het meedenken!!

Groetjes,
Caspar
Mijn simkaart doet het in een andere telefoon wel. Dus je zou zeggen dat het aan mijn telefoon ligt. Maar waarom kan ik dan overal bellen en niet thuis?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lottee96,

Goed dat je simkaart even in een ander toestel gestopt hebt! Ook fijn dat 'ie het toen wel deed, want dat lokaliseert het probleem wel meteen. Zoals je zegt, geeft deze test dus aan dat het probleem bij je telefoon ligt. Waar dat precies door kan komen is nog een mysterie. Ik raad je aan om langs een telefoonwinkel te gaan. Zij kunnen je wellicht meer vertellen, aangezien zij de experts zijn wat telefoons betreft. Het lijkt er namelijk op dat alles vanuit onze kant gewoon in orde is 🙂

Als je verder nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Groetjes,
Jihane

Reageer