.

Vraag

Met mijn abonnement kon ik niet bellen, sms & internetten in het buitenland

  • 11 August 2012
  • 5 reacties
  • 786 Bekeken

Tijdens mijn vakantie periode kon ik in Portugal niet bellen, smsen& internetten! De instellingen voor buitenland waren wel ingeschakeld!! Tijdens de aankomst heb ik precies 3 sms kunnen sturen en 1x gebeld en daarna niet meer! Ik vind het een zeer slechte service van simyo want ik kon helemaal geen klantenservice bereiken om het probleem op te lossen. 

Heeft iemand hier ervaring mee? 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
internetten is een bekend iets. Dat kan gewoon niet met simyo.

ik ben recent in portugal geweest met 3 simyo toestellen en heb geen problemen ervaren. Internetten moest maar over de wifi van het park!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum bozeklant,

Vervelend dat het eerst wel werkte en daarna niet meer. Had je wel bereik op het moment dat het niet meer werkte? Wij ondersteunen inderdaad geen internet gebruik in het buitenland.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb tot 2 maal toe hetzelfde gehad in het buitenland, ook geen bereik en dus geen mogelijkheden tot bellen of smsen.
Nu derde dag in Frankrijk, echter geen service. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. En in mijn instellingen staat die mogelijkheid aan. Een mail naar de klantenservice gestuurd, maar dat laat meestal 24 uur op zich wachten. Dat zou sneller kunnen. Met mijn oude Nokia en Vodafone kon ik overal bellen. Nu met iPhone en Simyo vraag ik mij af wat de vooruitgang is? Mijn zoon heeft ook n iPhone, maar andere provider en heeft wel service. Met de Mogelijkheid om maandelijks op te zeggen bij Simyo ga ik het door dit soort zaken wel overwegen natuurlijk.
Ik hoop echter dat ik snel antwoord krijg en dit verholpen wordt.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lars van de Goor,

Ik zie dat je de optie 'bellen in en naar het buitenland' vandaag hebt aan gezet. Allereerst wil ik je vragen het toestel uit/aan te zetten. Mocht het dan nog niet werken, wil ik je vragen handmatig voor een buitenlands netwerk te kiezen. Kan je aangeven of het vervolgens werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer