.

Beantwoord

Melding bij voicemailbericht

  • 30 april 2014
  • 5 reacties
  • 494 Bekeken

Hallo Simyo, 

Ik krijg geen (of veel later pas) smsberichten meer als er een voicemailbericht is ingesproken. Als ik wel een melding krijg is dat pas vele dagen later. 
Iemand een idee hoe dit op te lossen valt? Andere smsberichten komen wel gewoon binnen. 

Met vriendelijke groet, 

Sanne
icon

Beste antwoord door Alex 1 mei 2014, 16:49

Welkom op het forum smallant,



Goed dat je je vraag op het forum stelt 🙂. Om de oorzaak hiervan te achterhalen, ben ik benieuwd of je dit sinds kort ervaart of altijd? Heb je het idee dat dit bij bepaalde nummers voorkomt of is het willekeurig?



Als ik iets meer informatie heb, kan ik contact opnemen me onze technische dienst. Dan ga ik er voor je achteraan 🙂.



Kan je op mijn vragen terug komen?



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum smallant,

Goed dat je je vraag op het forum stelt 🙂. Om de oorzaak hiervan te achterhalen, ben ik benieuwd of je dit sinds kort ervaart of altijd? Heb je het idee dat dit bij bepaalde nummers voorkomt of is het willekeurig?

Als ik iets meer informatie heb, kan ik contact opnemen me onze technische dienst. Dan ga ik er voor je achteraan 🙂.

Kan je op mijn vragen terug komen?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex, 

Dank voor je reactie. Eigenlijk heb ik al last van dit probleem sinds ik bij jullie een abonnement heb afgesloten (juli/augustus 2013 volgens mij). Ik heb niet het idee dat het alleen bij bepaalde nummers gebeurd. Gisterochtend heeft iemand een voicemail ingesproken, daar heb ik nu nog steeds geen melding van ontvangen. 

Vriendelijke groeten, 

Sanne 
Badge +8
Hoi Sanne,

Wat vervelend. In het voicemailmenu kun je die meldingen uit of aan zetten. Zou je eens kunnen proberen om die meldingen uit te schakelen, en dan opnieuw aan te zetten? Hier vind je een overzicht van het voicemail menu. Het is dus optie 2 en dan optie 6. Ik hoor graag van je of het dan beter gaat. Als dat niet zo is, dan ga ik bij de netwerkspecialisten informeren voor je.

Laat je het weten?

Groetjes,
Charlene
Ik heb inmiddels de suggestie zoals in vorig bericht beschreven uitgevoerd, maar het probleem bestaat helaas nog steeds.
Vriendelijke groeten,

Sanne
Badge +6
Hoi smallant,

Wat vervelend dat dat helaas geen oplossing was :(

Ik heb zojuist even naar de Netwerkspecialisten gebeld voor je. Om dit verder uit te zoeken voor je en hopelijk ook ervoor te zorgen dat je deze berichtjes weer op tijd ontvangt, hebben ze minimaal een drietal momenten nodig waarop dit probleem zich heeft voorgedaan, het liefst binnen een week, in ieder geval niet veel langer geleden.

Van deze momenten hebben we de datum en het tijdstip nodig waarop diegene heeft gebeld en het liefst ook het nummer waar vandaan je gebeld bent en daarnaast ook de datum en het tijdstip waarop je de sms hebt ontvangen.
Ook willen ze graag weten wat dan de boodschap is van de sms, oftewel is het een 'eerste bericht' waarin wordt gesteld dat je een Voicemailbericht hebt ontvangen of is het een herinnering dat je een voicemail hebt en die nog moet afluisteren?

Als je deze gegevens wil sturen naar [email]webcare@simyo.nl[/email], dan zetten wij het door naar onze Netwerkspecialisten. Laat het alsjeblieft ook even via het forum weten als je de gegevens gemaild hebt 🙂

Reageer