.

Beantwoord

Lang gesprek

  • 8 July 2014
  • 8 reacties
  • 223 Bekeken

Hallo,

Na al een lange tijd bij u klant te zijn merkte ik vandaag ineens op dat ik een erg lang gesprek van 1 uur en 40 minuten in de maand Mei had. Maar ik gebruik deze telefoon juist alleen voor korte gesprekjes en na het bekijken van het 06 nummer is dat gesprek geweest met mijn broertje en die weet van niks. Maar nu ben ik wel 16 euro armer voor een gesprek wat in mijn beleving nooit gebeurt is.

Is er een mogelijkheid dat het een fout van julile kant is? en dat ik die gesprekskosten vergoed krijg?

Met vriendelijke groet,

Mark
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 July 2014, 11:27

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hallo Mark.

Dat je de vraag stelt begrijp ik volkomen.....
Nu heb ik een vraag..... Hebben jij en je broertje in het logboek op jullie telefoon gecontroleerd of er van jou kant een uitgaand gesprek en bij je broertje een ontvangen gesprek is geweest met die duur?
Misschien is de (toets)vergrendeling onbewust ontgrendeld bij het dragen van je telefoon. (niet in je hand)
En is de telefoon "een eigen leven gaan leiden".

Groet,
Friesian
Ja er is wel een uitgaande oproep van 1 uur en 41 minuten. Bah dus daar is verder niks aan te doen?
Hallo Mark.

Dat het uitgaande gesprek heeft plaatsgevonden daar valt niets aan te doen, kon dat wel dan zou je teruggaan in de tijd.
Wat je wel kunt doen om dit onbewuste gesprek voortaan te voorkomen is,  er zijn backflips, tasjes, covers verkrijgbaar. (waardoor bijvoorbeeld de toetsen aan de zijkanten van biivoorbeeld een smartphone minder gemakkelijk ingedrukt kunnen worden)

Groet,
Friesian.
Balen! Toch bedankt voor de info 
Balen! Toch bedankt voor de info 

Anytime anyplace anywhere. :) (met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mark81, welkom op het Simyo forum!

Gelukkig heb je al kennisgemaakt met Friesian. Ik heb in je gegevens het betreffende gesprek ook teruggezien.
Helaas kunnen we er niets aan veranderen 😞 Kun je iets met de tips van Friesian?
Kleine correctie,
Backflip moet zijn flipcase....

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
flipcase

Zou Mark81 wel snappen, toch?

Reageer