.

Vraag

Kosten voicemail (de)activeren

  • 2 August 2012
  • 6 reacties
  • 770 Bekeken

Badge
Er is bij mij 3 x kosten gerekend voor het aanzetten respectievelijk uitzetten van mijn voicemail
Dit is niet volgens de regels dat dit kostenloos zou zijn.

6 reacties

Badge +6
Beste Arnoldus,

De kosten die in rekening zijn gebracht voor het uit/aan zetten heb ik aan gecrediteerd.
Ik heb het bedrag toegevoegd als beltegoed.
Dit is dus blijkbaar geen incident, maar een systeemfout. 

Al eerder aangekaart door mij en anderen in bijvoorbeeld dit topic:
https://forum.simyo.nl/bellen-85/voicemail-uitzetten-2762/


Moderator Manisha schreef in april in het volgende topic:
https://forum.simyo.nl/bellen-85/annuleren-voicemail-1269/

"Voor het bellen naar de voicemail (zowel beluisteren als in-/uitschakelen) worden de reguliere gesprekskosten in rekening gebracht."

Niet erg consequent.

Ik vind ik dat Simyo actief erachter aan moet gaan om deze fout te herstelllen en klanten crediteert voor onterecht in rekening gebrachte kosten voor bellen naar 12331 en 12339 en niet alleen aan de oplettende klanten die hierom vragen.
Helemaal mee eens! Systeem of procedure fouten moeten natuurlijk dircet worden aangepast. Misschien wil iemand van Simyo hierop een officiele reactie geven?
Dit zou getuigen van een pro actieve houding in plaats vande tot nog toe getoonde passieve houding. Ik verwacht spoedig beterschap. Graag een reactie want een beetje provider doet hier iets aan...
Badge +6
Dit is dus blijkbaar geen incident, maar een systeemfout. 

Al eerder aangekaart door mij en anderen in bijvoorbeeld dit topic:
https://forum.simyo.nl/bellen-85/voicemail-uitzetten-2762/


Moderator Manisha schreef in april in het volgende topic:
https://forum.simyo.nl/bellen-85/annuleren-voicemail-1269/

"Voor het bellen naar de voicemail (zowel beluisteren als in-/uitschakelen) worden de reguliere gesprekskosten in rekening gebracht."

Niet erg consequent.

Ik vind ik dat Simyo actief erachter aan moet gaan om deze fout te herstelllen en klanten crediteert voor onterecht in rekening gebrachte kosten voor bellen naar 12331 en 12339 en niet alleen aan de oplettende klanten die hierom vragen.


Beste Yoo,

Ik heb de kosten gecrediteerd aan je die onterecht in rekening zijn gebracht voor het uit/aanzetten van de voicemail.
Bedankt voor de moeite, maar zoals ik en ko3st al schreven. Dit moet niet voor individuele klacht afgehandeld worden, maar voor ELKE klant. Ook die niet de moeite nemen te posten op het forum. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Yoo,

Het (de)activeren van de voicemail is niet gratis. Hiervoor worden de reguliere gesprekskosten berekend. Onze excuses voor de verwarrende communicatie.

Groetjes,

Alex

Reageer