.

Beantwoord

Kosten sms buiten bundel

  • 20 July 2012
  • 5 reacties
  • 1065 Bekeken

Badge
hoi allemaal

weet iemand van jullie hoe dit zit
als ik buiten mijn bundel sms dan zou dat volgens mijn abonement 4 cent kosten
als ik op mijn overzicht kijk van verbruik dan staat er dat ik 30 cent betaal per sms
weet misschien iemand hoe dat zit

alvast bedankt

groeten 
yannick
icon

Beste antwoord door Alex 20 July 2012, 16:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum yannick,

Het tarief voor bellen/sms-en buiten de bundel is 0,30 cent. Hoe kom je precies aan 4 cent als ik vragen mag?

Groetjes,

Alex
Ik heb sinds gisteren simyo abbo en heb alleen een paar sms gestuurd naar mijn dochter een paar straten verderop, om te kijken of het allemaal werkt en nu zie ik op de verbruik van simyo dat ik een sms buitenland heb gebruikt a 0.25 ct. in zone 1. hoe kan dat nou?
Wie weet dat? Bellen vandaag met klantenservice duurde verschrikkelijk lang, wat ik al meer heb gelezen op dit forum. Het is niet normaal en uiteindelijk krijg je te horen dat het erg druk is en beter later terug kan bellen.........
Badge +6
Beste Bert Jan,

Welkom op het forum!
Het telefoonnummer die je ziet staan in je verbruik is door de app Facetime op je toestel. De app registreert zich door een sms te te sturen naar Engeland. Ik raad je aan het telefoonnummer op te zoeken op google en dan vind je meer informatie over deze app.
Beste Bert Jan,

Welkom op het forum!
Het telefoonnummer die je ziet staan in je verbruik is door de app Facetime op je toestel. De app registreert zich door een sms te te sturen naar Engeland. Ik raad je aan het telefoonnummer op te zoeken op google en dan vind je meer informatie over deze app.


De Face time app heb ik gisteren ( 4 sept) geactiveerd en de sms waarop ik doel is van 3 sept,
Badge +6
Beste Bert Jan,

De app Facetime heeft op 3 september een sms gestuurd om zich te registeren. Waarom Facetime een sms stuurt naar een buitenland telefoonnummer kan je het beste navragen aan de producent van je toestel.

Reageer