.

Beantwoord

kan niet bellen/sms'en (administratieve redenen)

  • 4 July 2012
  • 8 reacties
  • 525 Bekeken

Badge
beste simyo,

ik kan sinds vanochtend niet meer bellen en sms'en, als ik bel krijg ik het berricht dat ik ben afgesloten wegens administratieve redenen.
wat kan ik doen... want ik heb wel genoeg beltegoed en heb verder niks gedaan..

weet iemand wat ik kan doen..

Groetjes niels
icon

Beste antwoord door Alex 9 July 2012, 14:40

Bekijk originele reactie

8 reacties

Heb zojuist mijn nieuwe sim only geactiveerd en krijg dezelfde melding. ik kan niet bellen of sms'en ???
Hier precies hetzelfde, ik word er een beetje moedeloos van!!
ik heb vanmiddag mijn beltegoed opgewardeerd met 20 euro maar ik kan niet bellen en smsen wie kan mij helpen
Ik heb ook hetzelfde. Vanmiddag een nieuw sim-only kaartje binnengekregen. Alles geactiveerd maar als ik bel krijg ik de melding dat om administratieve redenen mijn aansluiting buiten gebruik is gesteld. Wat kan ik doen?
Zou aangesloten worden van pray-paid naar abo wat niet is gebeurd... Heb begin van de middag gebeld en na 35 minuten in de wacht werd mij verteld dat er een netwerkstoring was bij kpn en dat ze niet wisten wanneer dat verholpen is...
Badge
Ik heb gister mijn simkaart geactiveerd en ook wegens administratieve redenen kan ik niet bellen. Zo op het forum te lezen had ik beter bij een andere aanbieder kunnen gaan.
Badge
Ik heb gister mijn simkaartje geactiveerd, ik kan tot en met vandaag geen gebruik maken hiervan. Hij geeft aan vanwege administratieve redenen kan ik geen gebruik maken van deze dienst. Ik zie dat er meer mensen last van hebben. Ik heb de klantenservice gebeld 24 minuten in de wacht gestaan, die geven aan dat er een storing is bij KPN. Ik heb een aantal ex-collega`s bij kpn werken, die geven aan dat er niks aan de hand is. Ik wil dat dit nu geregeld wordt.
Reputatie 5
Badge +10
beste simyo,

ik kan sinds vanochtend niet meer bellen en sms'en, als ik bel krijg ik het berricht dat ik ben afgesloten wegens administratieve redenen.
wat kan ik doen... want ik heb wel genoeg beltegoed en heb verder niks gedaan..

weet iemand wat ik kan doen..

Groetjes niels


Heb zojuist mijn nieuwe sim only geactiveerd en krijg dezelfde melding. ik kan niet bellen of sms'en ???

Hier precies hetzelfde, ik word er een beetje moedeloos van!!

ik heb vanmiddag mijn beltegoed opgewardeerd met 20 euro maar ik kan niet bellen en smsen wie kan mij helpen

Ik heb ook hetzelfde. Vanmiddag een nieuw sim-only kaartje binnengekregen. Alles geactiveerd maar als ik bel krijg ik de melding dat om administratieve redenen mijn aansluiting buiten gebruik is gesteld. Wat kan ik doen?

Zou aangesloten worden van pray-paid naar abo wat niet is gebeurd... Heb begin van de middag gebeld en na 35 minuten in de wacht werd mij verteld dat er een netwerkstoring was bij kpn en dat ze niet wisten wanneer dat verholpen is...

Ik heb gister mijn simkaart geactiveerd en ook wegens administratieve redenen kan ik niet bellen. Zo op het forum te lezen had ik beter bij een andere aanbieder kunnen gaan.

Beste Simyo gebruikers,

We hebben vorige week helaas te maken gehad met een vertraging in ons systeem. Hierdoor hebben wijzingen op het netwerk vertraging opgelopen. Dit lijkt bij jullie ook het geval geweest te zijn. Ik heb al jullie aansluitingen bekeken en geconstateerd dat er in alle gevallen weer gebruik is gemaakt van de aansluiting. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer