.

Beantwoord

Kan niet bellen of gebeld worden

  • 17 October 2012
  • 3 reacties
  • 366 Bekeken

Badge
Hallo,

Gisteren heb ik mijn simkaart van Simyo ontvangen. Deze heb ik in mijn simlock vrije toestel geplaatst en ik kon mij keurig aanmelden met de pincode.
Gisteren ook nog mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 Euro maar ik kan niet bellen of gebeld worden.
Mijn mobiel geeft aan "geen service".. Wie heeft advies?

Bedankt,

Groetjes Paula
icon

Beste antwoord door Alex 18 October 2012, 11:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum pade1970,

Volgens onze gegevens heeft je simkaart zich inmiddels op ons netwerk geregistreerd. Ik zie ook dat je sms berichten hebt kunnen versturen. 'Geen service' zou betekenen dat je niet bent aangemeld op het netwerk. Kun je inmiddels ook bellen en gebeld worden?

Groetjes,

Alex
Ook ik heb problemen om te bellen of gebeld te worden. Vandaag het beltegoed opgewaardeerd van 3.85 met 10 euro er staat nu ruim 13 euro op. Maar ik kan niet gebeld worden en niet bellen. Kunnen jullie me a. u.b. helpen
Reputatie 7
Badge +6
Hoi BruBo777,

Welkom op het Simyo forum!

Super balen dat je niet kan bellen en niet gebeld kan worden, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb gelijk even je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op je simkaart zodat deze opnieuw aangemeld kan worden op het netwerk. Kun jij bij het lezen van dit berichtje je toestel 15 minuten uitzetten?

Mocht het daarna nog niet werken kun je handmatig een netwerk selecteren, hoe je dat lees je hier. Zoek eerst je toestel op en kies daarna voor "handmatig een netwerk selecteren". Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes,
Daisy

Reageer