.

Vraag

Kan niet bellen of gebeld worden

  • 10 April 2012
  • 7 reacties
  • 764 Bekeken

Badge
Hoi hoi,
Ik kan ineens niet meer bellen of gebeld worden, als ik probeer te bellen, gaat het nummer niet over ik hoor alleen een piep en dan beeindigd de verbinding, als iemand mij wil bellen op mijn mobiel krijgen ze de melding deze mobiele telefoon is niet in gebruik.
Ik heb me ook opnieuw hier op het forum geregisteerd met me andere email adres, als het emailadres wat bekend is bij mijn simyo, omdat ik me gebruiksnaam niet meer wist.
Maar is er storing, of is er een andere reden waarom mijn telefoon ineens niet meer werkt?

groet Arina

7 reacties

Badge
Inmiddels doet alles het weer, heb me simkaart er opnieuw ingeplaatst en was ut probleem opgelost.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Arina71,

Welkom op het Simyo forum!
Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
ik kan vandaag ook heel de dag niet gebeld worden, zelf bellen of smssen, eigenlijk hetzelfde verhaal als hierboven beschreven.
sim eruit halen er terug erin, helpt niet!
is er een storing? nu een hele dag zonder bereik is wel lang!

groetjes anita
Hallo,


Ik heb hetzelfde probleem: na het opwaarderen opeens geen bereik meer. Ik lees in de reacties van de moderators dat ze dan bij Simyo de simkaart moeten resetten of zo?? Graag zo snel mogelijk doen!
Badge +2
Beste Anita,

Uit onze gegevens blijkt dat j reeds gebruik heeft gemaakt van je verbinding. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Arie
hoi arie,
ja klopt, vanaf gisteravond uurtje of 19.30 was ik weer bereikbaar!
wat het nu geweest is, geen idee... maar ik ga uit van een storing!

groetjes anita
Reputatie 2
Badge +4
Beste Anita,

Wij zijn blij om te vernemen dat het is verholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer