.

Vraag

kan niet bellen maar wel internetten.

  • 31 December 2021
  • 2 reacties
  • 332 Bekeken

Badge

ik kan bellen via whatsapp, internetten maar bellen naar vast of mobiel geeft de afgesloten telefoon riedeltje, aan en uit gezet, 15 min uit gehad niets hielp, Kunnen jullie mijn simkaart resetten?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hi @audiiokaas,

Zoals @RicoK al aangeeft, is het belangrijk voor ons om te weten of je een prepaid of sim only hebt. Het kan inderdaad zo zijn dat je je prepaid te lang niet hebt gebruikt en daarom bent afgesloten. Dit is in sommige gevallen nog terug te draaien, maar daarvoor zou ik je account even moeten bekijken. Ook wil ik graag even zien of al je instellingen goed staan en indien je geen afgesloten prepaid hebt.. even een reset uitvoeren met je simkaart!

Zou je mij een privé bericht willen sturen via deze link? Dan help ik je daar aan de hand van wat persoonlijke gegevens verder.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

 

Reputatie 7

@audiiokaas Wij als mede-klanten kunnen niet je aansluiting bekijken. Maar maak je gebruik van een prepaid aansluiting of van sim-only? In het geval van een prepaid aansluiting moet je je aansluiting wel actief houden door eenmaal in de 6 maanden een smsje te sturen of een telefoontje te plegen.

Verder geef je aan dat wel kunt interneten, maar hoe geef je niet aan. Doe je dit via WiFi? Of via 4G? Indien dit laatste het geval is, is je simkaart dus nog wel actief.

Reageer