.

Beantwoord

Kan niet bellen en smsen met nieuw simkaart

  • 31 May 2013
  • 4 reacties
  • 300 Bekeken

Badge
Een paar uur geleden is mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Ik kan helaas nog niet bellen of smsen. raar is wel dat ik op mijn oude toestel smsen ontvang. Maar bellen kan op het oude toestel niet. Zit er soms veel tijd tussen het activeren van de sim kaart en het kunnen gebruiken ervan?
icon

Beste antwoord door Alex 5 June 2013, 15:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Voor mij geld hetzelfde. Heb een iPhone gekocht en daarom een micro simkaart aangevraagd.
Heb deze geactiveerd en nu heb ik op beide toestellen geen service
Badge
Jij ook al niet. In de KPN winkel zeiden ze dat het aan Simyo ligt. Maar die is helaas dit weekend niet bereikbaar. Hoop dat het goedkomt. Simyo zelf heeft nog niet op mijn post gereageerd 😞
Reputatie 7
Badge +9
De ervaring leert dat er in dit soort situaties door een Simyo moderator ingegrepen moet worden. Die zijn er morgen weer, en wees gerust het komt in orde. De nanosim die ik voor mijn nieuwe iPhone kreeg deed het in eerste instantie ook niet, maar alles werkt nu perfect.
Reputatie 5
Badge +10
Een paar uur geleden is mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Ik kan helaas nog niet bellen of smsen. raar is wel dat ik op mijn oude toestel smsen ontvang. Maar bellen kan op het oude toestel niet. Zit er soms veel tijd tussen het activeren van de sim kaart en het kunnen gebruiken ervan?

Hoi Dickske28,

Ik zie dat je in dit topic dezelfde vraag hebt gesteld. Om het overzicht te bewaren wil ik je vragen daar te reageren. Moderator Natascha heeft daar een reactie geplaatst.

Voor mij geld hetzelfde. Heb een iPhone gekocht en daarom een micro simkaart aangevraagd.
Heb deze geactiveerd en nu heb ik op beide toestellen geen service


Hoi Martha,

Ik heb je aansluiting bekeken en gezien dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting. Wat was voor jou uiteindelijke de oplossing?

Groetjes,

Alex

Reageer