.

Beantwoord

Kan niet bellen en smsen


Badge
hallo, Ik heb zin een week of 2 dat ik niet meer kan bellen en sms'en, als ik iemand bel dan zegt die dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Ik heb gewoon nog genoeg beltegoed en het bereik is gewoon goed. Wie weet wat ik hieraan kan doen?
icon

Beste antwoord door Alex 6 July 2012, 18:20

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge
Ik heb trouwens al bijna een jaar simyo
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum nils2012,

We hebben deze week te maken gehad met een vertraging in ons netwerk. Dit is mogelijk de oorzaak geweest van de melding die je kreeg nadat je probeerde te bellen. Ik zie dat je inmiddels weer gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting. Klopt het dat je gewoon weer kunt bellen?

Groetjes,

Alex
Badge
Ja inderdaad
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het weer werkt nils2012!

Groetjes,

Alex
In juni 2012 heb ik informatie van jullie gekregen dat mijn factuur van april 2012 in betaald is. Jullie hebben ook een incasso bureau naar mijn gestuurd. Mijn aansluiting werd toen geblokkeerd.Toen heb ik naar jullie en ook incassobureau alle bewijzen gestuurd waar stond duidelijk dat het factuur betaald is. Van een medewerker van jullie- mevrouw Natasha heb ik antwoord gekregen, dat mijn probleem opgelost is en mijn dossier afgesloten. Mijn aansluiting werd gedeblokkeerd. Gisteren hebben jullie mijn aansluiting geblokkeerd met hetselfde reden!!
Vandaag heb ik opnieuw alle bewijzen en e-mails van juni naar het incassobureau en [email]info@simyo.nl[/email] opgestuurd. Ik wil graag weten hoe lang blijven wij nog bezig om zelfde probleem oplossen????? Wanneer word mijn aansluiting gedeblokkeerd en ook wanneer gaan jullie aan het incassobureau door geven dat het dossier is al lang geleden door jullie afgesloten???!!!!!

ik ontvang spoed en definitief antwoord van jullie op mijn e-mail adres: *
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kasia,

De financiële afdeling heeft je betaling verwerkt. De aansluiting is daarom weer hersteld. Als je je toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken.

Groetjes,

Alex
hallo,ik heb sinds vorige week een nieuwe simkaart,maar krijg de melding op mijn mobiel na het invoeren van de pincode (netwerkblokkering) of (wachtwoord te kort).
Op het tablet werkt de simkaart perfekt ,ik zou toch ook mijn mobiel moeten kunnen gebruiken!!!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum janneke52,

Weet je zeker dat het toestel simlockvrij is? De melding netwerkblokkering duidt namelijk vaak op een simlock. Netwerktechnisch staat je aansluiting in ieder geval goed in ons systeem. Heb je ook al een andere mobiele telefoon geprobeerd?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik kan niet gebeld worden en bellen!  
En ik verwacht een paar telefoontjes, dit vind ik echt super frustrerend, want jullie hebben hier al vaker problemen mee gehad. 
Dat probleem met kpn, netwerk , simyo zou toch al verholpen zijn?
Badge +1
Hoi s.g.,

Welkom op het forum!

Zojuist heb ik je aansluiting gereset. Ik raad je aan je toestel uit- en aan te zetten, waarna je gebruik kunt maken van je simkaart.
Badge
Bedankt! Ik kan weer bellen! 
Heb ik een prive bericht gestuurd? Of was dat de bedoeling? 

Groetjes,

S.g.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum s.g.

Graag gedaan. Goed om te horen dat alles naar behoren werkt.

Het stukje in de handtekening van de moderators dat over de privé berichten gaat is een algemene mededeling.
Badge
Goedemorgen,

Helaas kan ik niet bellen of gebeld worden.
Ik heb al een tijd een Simyo abbonnement en alle facturen zijn netjes op tijd betaald.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Alvast dank voor de genome moeite.
Nina
Badge +6
Goedemorgen,

Helaas kan ik niet bellen of gebeld worden.
Ik heb al een tijd een Simyo abbonnement en alle facturen zijn netjes op tijd betaald.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Alvast dank voor de genome moeite.
Nina


Hoi Nina D,.

Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. In het andere topic heb ik je vraag beantwoord.

Reageer