.

Beantwoord

kan niet bellen

  • 28 October 2012
  • 7 reacties
  • 986 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
hallo
ik kan wel oproepen ontvangen , maar zelf niet bellen  (er staat genoeg saldo) rara hoe kan dat
icon

Beste antwoord door Alex 29 October 2012, 11:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum meije,

Ik heb je aansluiting voor de zekerheid hersteld op het netwerk. Kan je aangeven of het nu werkt? Zo niet, dan ben ik benieuwd naar wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen. Kun je wel sms berichten verzenden?

Groetjes,

Alex
nee ik kan nog steeds niet bellen of sms,e
ligt niet aan telefoon het werkt ook niet in een andere telefoon
Reputatie 5
Badge +10
Hoi meije,

Kan je aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen? Kun je ook even je toestel uit/aan zetten? Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Groetjes,

Alex
krijg de melding
oproep niet toegestaan vaste nummers actief
heb inmiddels nieuwe simkaart besteld
Reputatie 2
Badge +1
Hey meije,

De melding "oproep niet toegestaan vaste nummers actief" duidt erop dat je in jouw toestel de optie vaste nummers hebt ingeschakeld. Wij adviseren jou om de handleiding van jouw toestel te raadplegen voor instructies om deze optie uit te schakelen.
 beste
 ik heb een andere sim kaart er in geplaats en die doet het wel ???
 hoe kan dat dan , alleendeze simkaart werkt op eens niet
Badge +2
Beste meije,

De instellingen voor de 'vaste nummerlijst' zijn simkaart gebonden. Als je dit dus hebt geactiveerd met jouw simkaart in het toestel zal dit op jouw blijven staan. Wij adviseren je de handleiding van het toestel de raadplegen. Zoek in de handleiding naar 'FDN-Lijst'. Laat ons even weten of het is gelukt.

Reageer