.

Beantwoord

kan niet bellen

  • 3 July 2012
  • 6 reacties
  • 811 Bekeken

Badge
Ik heb zojuist mijn simkaart geactiveerd, maar ik kan niet bellen, krijg de melding geen netwerk??
Wat moet ik doen, bij mijn simyo lijkt alles in orde
icon

Beste antwoord door Alex 6 July 2012, 15:03

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum adagio,

Volgens onze gegevens is de simkaart geactiveerd en heb je er gebruik van kunnen maken. Als je toestel geen netwerk kan vinden kan dit meerdere oorzaken hebben. Een toestel moet bijvoorbeeld altijd simlockvrij zijn. Ben je hiermee geholpen?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb sinds 2 weken een Simyo abonnement voor bellen, smssen en internet en sinds 1 week kan ik niet meer bellen en smsen (of iets ontvangen), maar ik kan wel internetten met mijn abonnement. Ik heb wel bereik (streepjes van bereik zijn zichtbaar), maar ik kan alleen noodoproepen doen, er is geen netwerk beschikbaar. Ik heb ook nog mijn oude telefoon met Simyo prepaid, daar kan ik wel mee bellen en gebeld worden.
Waar kan het aan liggen dat ik met mijn nieuwe telefoon niet kan bellen (uiteraard heb ik nog genoeg belminuten op mijn bundel)?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Skaren,

Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat je regelmatig uitgaand belt/sms-t met je Simyo abonnement. Wij hebben je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om je toestel volledig uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw uit te schakelen.

Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Mansiha,

ik had mijn telefoon inderdaad even helemaal uitgeschakeld en opnieuw aangezet en toen was het probleem verholpen. Bedankt!

Groetjes, Karen
Badge
Hallo,

Sinds 3 dagen heb ik met mijn Simyo Sim-only abonnement geen verbinding met KPN netwerk. Het toestel geeft alleen maar 'zoeken/geen service' aan. Ik heb de simkaart eruit gehaald en het toestel meerdere keren opnieuw opgestart zonder gewenst resultaat.
Hoe kan dit probleem opgelost worden? Hiervoor nooit eerder problemen gehad.

Alvast bedankt,

Groeten Anne
Badge +6
Beste Devries,

Volgens de gegevens is je simkaart niet geblokkeerd op het netwerk. Ik raad je aan om je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen om te kijken of je dan dezelfde problemen ervaart. Mocht je geen service in het andere toestel vinden dan ligt het aan de simkaart mocht de simkaart in het andere toestel wel werken dan dien je het in je toestel te zoeken.

Reageer