.

Beantwoord

Kan ik een e-mail als SMS ontvangen?

  • 8 February 2013
  • 4 reacties
  • 734 Bekeken

Badge
Als ik email naar sms activeer via 969 worden er dan kosten in rekening gebracht voor elk ontvangen bericht?

Gr. Emiel
icon

Beste antwoord door Alex 11 February 2013, 10:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi emiel83,

Ik zie dat je een prepaid aansluiting hebt. Het is dan mogelijk om premium sms diensten te ontvangen.

Ja, hiervoor brengt de dienst 969 kosten in rekening. Premium sms diensten kunnen hoge kosten met zich meebrengen.

Groetjes,

Alex

E-mail naar SMS…

Blijkbaar een onderwerp dat niet vaak bekeken wordt.

Ik zou op mijn mobiele nummer +316….@gin.com (of bij een vergelijkbare dienst) graag een bericht willen ontvangen van een bepaalde dienst waar ik gebruik van maak. Die dienst zelf brengt geen kosten in rekening.

EMAIL AAN instellen, via 969, lukte me tot nu toe niet. Ik las net dat het met SIM ONLY niet ingesteld kan worden. In mijn smartphone zit ook een PREPAID van Simyo. Daarmee zou het wel kunnen (tenminste 9 jaar geleden, lees ik hierboven). Maar dan zou mijn beltegoed tenminste €30,00 moeten zijn. Klopt dat nog steeds?

 

En vraag 2: Hoe hoog zouden die kosten dan zijn als er een emailtje binnenkomt als SMS?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Erres,

Bedankt voor je bericht. Dat is inderdaad een goeie vraag! Helaas is het niet mogelijk om dit via ons in te stellen. Wellicht dat je contact kan opnemen met de desbetreffende bedrijven en vragen of ze jouw informatie kunnen sturen per SMS in plaats van e-mail. Onze excuses dat wij hierin niks voor je kunnen betekenen. 

Groetjes,
Amy

Bedankt voor je reactie Amy.

Helaas kan dat Amerikaanse bedrijf het sturen van een SMS niet automatiseren. Ze SMS’en alleen binnen de USA. Of via e-mail naar een +316...@gin.com of vergelijkbaar e-mailadres.

Terwijl ik juist graag ook een SMS zou willen ontvangen op het moment dat de e-mail door hun verstuurd wordt. Via @gin.com zou dat mogelijk zijn. Jammer dat dit binnen Simyo/KPN niet meer kan…

 

Groeten,

R☹️b

 

 

Reageer