.

Beantwoord

Kan ik een ander nummer aanvragen?


Goeden avond, ik heb een simonly abonnement en dat nummer zou ik graag willen veranderen vw prive omstandigheden.. Is dat mogelijk?.. Dat andere nummer wat ik nu graag wil gaan gebruiken is een prepaid nummer.. Kan ik dat zelf doen of willen jullie dat aanpassen?
Groet
icon

Beste antwoord door Alex 12 May 2014, 17:49

Bekijk originele reactie

31 reacties

hoi ik wil graag zo spoedig een andere nummer aanvragen, wegens misbruik, ik ga akkoord met 5 euro extra, gr w willems
Reputatie 5
Badge +10
Goeden avond, ik heb een simonly abonnement en dat nummer zou ik graag willen veranderen vw prive omstandigheden.. Is dat mogelijk?.. Dat andere nummer wat ik nu graag wil gaan gebruiken is een prepaid nummer.. Kan ik dat zelf doen of willen jullie dat aanpassen?
Groet


Welkom op het forum Pinked,

Bedankt voor je vraag.

Ja dat is mogelijk 🙂. Alleen kan ik uit je vraag niet helemaal opmaken of het mee te nemen prepaid nummer een Simyo telefoonnummer is of een prepaid nummer bij een andere provider.

In beide gevallen is het mogelijk, maar is de oplossing net iets anders 🙂.

Kan je even laten weten of het te behouden nummer een Simyo nummer is of niet?
Reputatie 5
Badge +10
hoi ik wil graag zo spoedig een andere nummer aanvragen, wegens misbruik, ik ga akkoord met 5 euro extra, gr w willems

Hoi gwillems,

Welkom op het Simyo forum 🙂.

Als ik je telefoonnummer in ons systeem probeer te vinden, krijg ik geen resultaat. Dat zou moeten betekenen dat je waarschijnlijk al een nieuw nummer hebt 🙂.

Klopt dat? Zo niet, dan pak ik het graag voor je op.

Groetjes,

Alex
Ik wil mijn nummer veranderen wegens prive redenen ik ga akkoord met de bijdrage van 5 euro.
Ik wil het zo spoedig mogelijk kan dat ?
Hallo,

Ik zou graag een nieuw nummer willen. Ook ga ik akkoord met de 5,- kosten die daarbij horen.

Groetjes.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi busra,

Welkom op het forum :)

Jouw telefoonnummer kan ik niet meer vinden, heb je vandaag met onze klantenservice gebeld en een nieuw nummer aangevraagd?

@Michellex, Ook jou heet ik graag welkom op het forum :)

Jouw telefoonnummer kan ik nog wel vinden en heb ik doorgestuurd naar onze Backoffice. Zij passen je nummer zo snel mogelijk aan (over ongeveer een half uur) en nemen €5,- in rekening op je eerst volgende factuur. Als je je telefoon even uit/aan doet ontvang je de sms met je nieuwe nummer. Ook kan je het testen door iemand op te bellen. Zij zien dan je nieuwe telefoonnummer.

Zijn jullie zo goed geholpen?
Goedenmiddag,
ik wil ook graag een nieuw telefoonnummer ivm prive omstandigheden.
Ik ga uiteraard akkoord met de €5 aan kosten.

Wat moet ik verder doen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ghost1976,

Dat gaan we dan zo snel mogelijk in orde maken 🙂 Ik heb het doorgestuurd naar ons backoffice team. Zij zullen je een nieuw nummer geven en je meteen een e-mail sturen met daarin je nieuwe telefoonnummer. In die e-mail staan aanwijzingen wat je verder nog moet doen. Ook zullen zij €5,- in rekening brengen.

Laat je het me even weten als je de mail hebt ontvangen?
Hallo,

Graag zou ik ook mijn nummer willen veranderen.
Ik accepteer de €5,- aan kosten.

Gr
Badge +8
Hoi OumInayah,

Ik zie dat je inmiddels al via de email bent geholpen, en dat je nummer inmiddels is veranderd.
In het weekend zijn wij hier meestal niet actief. Je kunt op het forum ongeveer binnen een werkdag een antwoord verwachten :)

Groetjes,
Charlene
Goedemiddag,

Ik wil graag een nieuw telefoonnummer aanvragen. Ik ga akkoord met de eenmalige kosten van vijf euro.
Hoe lang duurt het voordat ik een nieuw nummer heb?

Groetjes
Reputatie 4
Badge +10
Hoi dcallias,

Ik begrijp dat je toch een nieuwe nummer wilt aanvragen 🙂 Dat kan! Ik zie dat je ook telefonisch een nieuw nummer hebt aangevraagd. Een collega heeft het voor je doorgezet naar de afdeling Back office. Er wordt een nieuwe nummer aangemaakt 🙂

Vandaag ontvang je een e-mail van de afdeling Back office met je nieuwe nummer. Wil je na de e-mail je toestel even uit en aanzetten? Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk met je nieuwe instellingen.

Laat je weten of alles werkt? 😃
Goedemiddag Naomi,

Ik heb nog steeds geen mail met mijn nieuw nummer ontvangen en aan de telefoon werd er mij verteld dat dit 2 a 3 uurtjes zou duren.
Is er misschien iets mis gegaan?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dcallias,

Sorry dat de reactie op het forum wat langer op zich heeft laten wachten. Ik kan je inmiddels niet meer vinden onder het nummer waarmee je jezelf hebt opgegeven bij het Forum, wat betekent dat je nummer nu goed is gewijzigd. Is dit nog niet het geval, hoor ik het van je 🙂

Ben je blij met het nieuwe nummer?
Hallo,

Ik zou graag een nieuw telefoon nummer willen. Ik wil hetzelfde abonnement graag houden en dat alleen mijn nummer veranderd. Ik weet dat er 5 euro aan vast zit bij de volgende rekening. Ik wil om privé redenen graag een nieuw nummer.

Alvast bedankt,

Marjon
Reputatie 4
Badge +10
Hoi marjonalberts, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je gisteren ook telefonisch een nieuw nummer hebt aangevraagd. Er is een nieuw nummer voor je aangemaakt. Deze heb je gisteren per e-mail ontvangen :)

Werkt alles naar behoren?
Hallo!

Ik zou graag met spoed een nieuw telefoonnummer willen. Mijn huidige sim only nummer is in handen gevallen van personen waarvan ik dat liever niet heb. Ik ga akkoord met de bijkomende kosten.

Vriendelijke groet,
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Yassinebeqqali, welkom op het forum van Simyo :D

Dat klinkt niet goed... Ik heb het meteen voor je aangevraagd. De afdeling Backoffice zal een nieuw nummer voor je aanmaken. Je ontvangt vandaag een e-mail met je nieuwe nummer. Op je volgende factuur zal er € 5,- worden afgehaald.

Laat je het weten als je je nieuwe nummer hebt? 🙂
Ik wil graag een nieuw nummer,ik ga akkoord met €5,00.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi An79,

Leuk dat je je vraag hier stelt op het forum.

Ik heb je nummer aangepast en de koste bijgeschreven op de lopende factuur. Je hebt je nieuwe nummer ontvangen in een mailtje:)
Je zult je nu ook opnieuw moeten inschrijven voor het forum. De registratie is gekoppeld aan je nummer;)
Wil graag mijn nummer wijzigen ivm prive. Ga akkooord met de 5 euro kosten als het kan aub makkelijke nummer. Wordt oud hahaha
Zie dat me nummer zichtbaar is hahahaha goed dat ik een nieuwe nr heb aangevraagd
Reputatie 3
Badge +7
Zie dat me nummer zichtbaar is hahahaha goed dat ik een nieuwe nr heb aangevraagd


Hoi zerhem,

Welkom op het forum.

Ik heb je nummer gewijzigd. Je ontvangt per e-mail je nieuwe nummer. De kosten komen op je factuur van januari te staan.

Je geeft aan dat je nummer zichtbaar is, maar op het forum ben ik het niet tegengekomen. Kan je aangeven wat je daar precies mee bedoeld?
Zouden jullie mijn huidige nummer kunnen veranderen ivm privé omstandigheden. Ik ga akkoord met het bedrag van 5 euro

Reageer