.

Beantwoord

Kan ik de duur van mijn beltoon instellen/verlengen?

  • 2 October 2016
  • 11 reacties
  • 9290 Bekeken

Hoe kan ik instellen dat de beltoon als ik gebeld wordt vaker over gaat dan 4 keer. Want ik ben steeds te laat
icon

Beste antwoord door Caspar 3 October 2016, 14:22

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Als ik mij niet vergis, voor de duur van de beltoon is Simyo en zijn wij dus allen afhankelijk van KPN en haar netwerkinstellingen. En aangezien KPN hier niets aan doet, zal hier geen verandering in gaan komen.

Zie: https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/mijn-rinkeltijd-verlengen-30266

Ik vind de beltoon duur ook aan de korte kant.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Rjenrp,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je steeds te laat bent. Je kunt de tijd aanpassen voordat de beller wordt doorgeschakeld naar jouw voicemail. Dit kan maximaal 30 seconden zijn. Standaard staat het volgens mij op 15 seconden.

Om het te verlengen naar 30 seconden moet je het volgende nummer bellen: **61*0031633XXXXXXXX**30# Op de X'jes moet je je eigen nummer (na de 06) invoeren.

Laat je me weten of het gelukt is?

@RicoK bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Is dit één van de trucjes die Angela aanhaalde in haar reactie 7 maanden geleden (zie link die ik mee gaf)?
Dus, zijn de 'trucjes' weer bruikbaar?

Hoi Gerard Polman & Coenraad,

Wat jammer om te zien dat dit jullie doet besluiten over te stappen 😞 Vooral omdat ik eigenlijk niets kan doem om jullie toch weer blij te maken met ons!

De rinkeltijd is vastgesteld door KPN op het netwerk. Vroeger waren er trucjes om dit aan te passen maar deze werken helaas niet meer. Het spijt me dat ik jullie geen ander antwoord kan geven. Laten jullie het weten als er nog vragen zijn?

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +9
Hoi RicoK,

Ik weet niet zeker of zij dit als trucje beschouwde. Ik heb de tip gekregen van iemand die het laatst had uitgezocht en daar heeft het ook geholpen!

Groetjes,
Caspar
Zojuist bovenstaande truc van @Caspar uitgevoerd, echter het werkt niet meer. De tijd voordat er wordt doorgeschakeld wordt weliswaar verlengd, maar daarna wordt de beller niet doorgeschakeld naar voicemail, maar krijgt hij/zijj een melding dat de gebelde tijdelijk niet bereikbaar is....

Gelukkig kon ik de instelling ongedaan maken via ##61#.

Vraag is: Hoe kan ik wél de tijd verlengen voordat er naar voicemail wordt doorgeschakeld? Want 15 seconden vindt iedereen hier in huis veel te kort.
Reputatie 7
Badge +6
Er is wel een manier om deze te verlengen, weet echter niet of dit een optie voor jou is.
Een oplossing is de voicemail uitschakelen, dit hebben meerdere mensen gedaan waaronder ik zelf.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Andrehj,

Bedankt voor je reactie! Ah, de tip van Caspar is inderdaad al weer wat jaren oud. Inmiddels zijn er wat veranderingen geweest op het netwerk van KPN.

Ron H geeft een goede tip over een mogelijkheid van het verlengen van de beltoon, dat is het uitzetten van de voicemail. Je kunt dit doen door te bellen naar 12339 of UIT te sms'en naar 1233. Een andere optie kan ik je helaas niet bieden. :(

@ Ron H, bedankt voor je tip!

Groetjes,
Els
Als ik vanaf mijn vaste telefoon of vanaf het mobieltje van mijn man naar mijn eigen mobieltje bel, is de beltoon vaak genoeg te horen, maar als ik vanaf een Belgisch mobiel nummer word gebeld, gaat de beltoon maar één keer over, en dat is echt te kort. Is daar iets aan te doen?
Hoi Betty1.

Het is echt niet nodig om op 2 plaatsen de vraag te stellen. Het wordt gelezen en je wordt geholpen.

Je kruispost.

Fijne dag nog .😎
Hoi Betty1.

Het is echt niet nodig om op 2 plaatsen de vraag te stellen. Het wordt gelezen en je wordt geholpen.

Je kruispost.
Fijne dag nog .😎



« Startend Simyaan » ... 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Betty,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik zie inderdaad dat jij je vraag ergens anders geplaatst hebt. Ik zal daar reageren, omdat het helemaal je eigen topic is. Op die manier worden de communicatielijnen ook niet gekruist en staat alles netjes op één plek.

Tot daar!

Groetjes,
Jihane

Reageer