.

Beantwoord

Kan het tarief van de bundel verhoogd worden na een jaar?

  • 9 January 2021
  • 5 reacties
  • 620 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Ik heb NOG geen onbeperkt bellen.
Maar ik zit er wel aan te denken. Ik hoef geen data limiet enz. Alleen bellen en smssen.

Ik heb het actie aanbod gezien, dat je voor alleen onbeperkt bellen en sms’sen 7 euro betaald per maand en dat je daar een jaar lang gebruik van kan maken.
 

Word het tarief per maand, na dat jaar gehandhaafd, of word dit dan weer verhoogd?
Of blijft dit toch 7 euro in de maand? Wat wel heel fijn zo zijn natuurlijk! 
 

Mvg Maaike Hofstra

icon

Beste antwoord door Groentjuh 10 January 2021, 11:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Zolang je niet van bundel wisselt blijf je deze zeven euro betalen ook na een jaar.

Reputatie 1
Badge

Hoe zit het met de inflatie dan? Er komt altijd een verhoging per jaar toch?

Reputatie 7
Badge +9

Hoe zit het met de inflatie dan? Er komt altijd een verhoging per jaar toch?


Simyo biedt op een zeker geval bundels niet meer aan. Als de onbeperkt bellen bundel duurder wordt, dan hou jij de oude bundel. Nieuwe klanten of klanten, die die bundel niet hadden, kunnen dan alleen die duurdere bundel kiezen.

En na echt heel lang zal Simyo een aanbod doen om je naar een andere bundel over te gaan. Maar inflatiecorrectie elk jaar zie je niet echt bij Simyo. Wel elk jaar 1 tot 2 sets nieuwe bundels. Soms voordeliger; soms duurder. Maar zonder zelf te wijzigen heb je daar eigenlijk geen last van tot veelal enkele jaren later Simyo oude bundels wil opruimen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Maaike61,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Goeie vraag! Zoals Groentjuh en Ron H al schreven zou het tarief nooit zomaar verhoogt worden. Simyo kan wel een aanbod doen, maar als je daar niet op in gaat behoud je dezelfde bundel voor dezelfde prijs ondanks dat deze bundel misschien in de tussentijd wel verhoogd is.

 

Thanks Ron H en Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 1
Badge

Dank je wel voor alle informatie! 
Erg duidelijk uitgelegd! 💕🙏🏻

Reageer