.

Beantwoord

kan geen verbinding maken. Wat kan ik doen?

  • 10 January 2021
  • 2 reacties
  • 355 Bekeken

Hallo, Ik heb net een nieuw onbeperkt bellen sim only. De sim is geactiveerd. Ik kan helaas alleen gebeld worden. Als ik zelf bel, geeft de telefoon aan dat hij geen verbinding kan maken. wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Daisy 11 January 2021, 11:54

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Petra13 Dat is wel erg vervelend.
Voordat morgen ochtend een Moderator (= Simyo medewerker) hiernaar kan kijken, zou je eens je telefoon met je sim erin voor een 15 minuten kunnen uitschakelen en dan weer kunnen inschakelen? Zo wordt je simkaart opnieuw op het netwerk aangemeld. Dit kan en wil dikwijls helpen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Petra13,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Ik zie geen gekke dingen op je aansluiting waardoor het niet zou werken. Heeft het opnieuw opstarten van het toestel geholpen? Ander ben ik heel benieuwd of je een foutmelding ziet/hoort en welk dat dan is.

 

Ik hoor het graag van je! Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer