.

Vraag

Kan geen sms jes versturen

  • 14 August 2012
  • 13 reacties
  • 1009 Bekeken

Hallo ik heb al enige tijd dat me smsje niet aan komen van mij naar mij dochters telefoon , of heel laat,daar heb je toch geen mobiele telefoon voor  ik wil mij kinderen gewoon kunnen berijken.weet u hoe het komt,En hopelijk woord er gauw wat aan gedaan.want dit is al een paar manden aan de gang ik heb ook al een ander toestel geprobeerd.
ik ben al 10 jaar bij simyo en nooit geen probleemen.
maar als dit zo blijf ga ik wel naar een andere provider.
gr riahuur

13 reacties

Hallo mij dochter kan geen sms jes ontvangen of ze komen pas een paar uur later aan .weet u hoe dat  komt ik had al gebeld maar helaas werd de verbinding verbroken .
Ik heb haar juist een mobiel gegeven met simyo kaartje omdat het goed koop was sms van simyo naar simyo ,maar helaas is dit al bijna een half jaar aan de gang .
Ik heb ook al een ander toestel geprobeerd .
help mij.gr ria
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum riahuur,

Kun je wel naar andere telefoonnummers sms-en? Ook ben ik benieuwd naar wat voor melding je krijgt op het moment dat je een sms stuurt naar je dochter. Hebben jij en je dochter wel gewoon goed bereik op het moment dat de sms wordt verzonden?

Groetjes,

Alex
ik heb kontact gehad met de klanten servis en een nieuwe sim kaart gehad en nu doet hij het bedankt simyo
Reputatie 5
Badge +10
Hoi riahuur,

Goed om te horen dat het nu werkt.

Groetjes,

Alex
hoi alex ik had valse hoop het nieuwe kaartje zit er in soms laat hij wel de smsjes door maar sommige ontvangt ze gewoon niet ik snap er nicks van nog ideeen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum riahuur,

Kun je wel naar andere telefoonnummers sms-en? Ook ben ik benieuwd naar wat voor melding je krijgt op het moment dat je een sms stuurt naar je dochter. Hebben jij en je dochter wel gewoon goed bereik op het moment dat de sms wordt verzonden?

Groetjes,

Alex


Jammer. Dan blijven mijn bovenstaande vragen staan. Graag zou ik wat meer informatie willen hierover.

Groetjes,

Alex
Mijn dochter en ik krijgen geen melding mijn man en mij andere dochter  heeft ook symio en daar heb ik opzich geen problemen mee.
als mij dochter naar mij stuurt onvang ik de sms wel maar als ik naar haar stuur ontvang zij mij sms niet .
veder heb ik prima bereik 2 streepjes. gr ria
Badge +6
Mijn dochter en ik krijgen geen melding mijn man en mij andere dochter  heeft ook symio en daar heb ik opzich geen problemen mee.
als mij dochter naar mij stuurt onvang ik de sms wel maar als ik naar haar stuur ontvang zij mij sms niet .
veder heb ik prima bereik 2 streepjes. gr ria


Kan jij je dochter wel bellen?? En welke melding zie je staan wanneer de sms wordt verstuurd?
ja wij kunnen elkaar wel bellen en als ik een berichtje naar haar stuurt krijg ik gewoon verzonden te zien ,gr ria
Reputatie 5
Badge +10
Hoi riahuur,

In dit geval kun je een kruistest uitvoeren door jouw simkaart in het toestel van je dochter of man te stoppen. Kan je nagaan of het sms-en dan wel lukt? Wat voor toestel gebruik jij zelf?

Groetjes,

Alex
oke dat ga ik proberen zelf heb ik een LG optimus 3d  en mij dochter een lg mini cookie ,maar ik laat het wel even weten.gr ria
Beste Simyo,

Al enige tijd gaat er iets mis in de sms-verzending naar mijn moeder, die ook Simyo als provider heeft. Zij kan mijn sms niet ontvangen of ik kan niet naar haar verzenden, geen idee? Er worden door Simyo geen meldingen verstuurd.  

Haar sms-jes kan ik wel ontvangen. Ook verzenden en ontvangen naar anderen levert geen problemen op.

Wie kan mij helpen?

Groet,
Marieke
Badge +6
Beste Simyo,

Al enige tijd gaat er iets mis in de sms-verzending naar mijn moeder, die ook Simyo als provider heeft. Zij kan mijn sms niet ontvangen of ik kan niet naar haar verzenden, geen idee? Er worden door Simyo geen meldingen verstuurd.  

Haar sms-jes kan ik wel ontvangen. Ook verzenden en ontvangen naar anderen levert geen problemen op.

Wie kan mij helpen?

Groet,
Marieke


Beste Marieke_vz,

Welkom op het forum!
Kan jij je moeder wel bellen?? Wellicht heeft je moeder je telefoonnummer geblokkeerd voor het ontvangen van sms'jes vanaf jouw telefoonnummer. Ik zou in de handleiding van het toestel van je moeder kijken of het mogelijk is een telefoonnummer te blokkeren en hoe je deze blokkade kunt opheffen.

Reageer