.

Beantwoord

kan geen 06nummers bellen.

  • 14 October 2012
  • 7 reacties
  • 305 Bekeken

Kan geen 06nummers bellen terwijl ze wel ingebruik zijn.
icon

Beste antwoord door Alex 15 October 2012, 15:59

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kaylee,

Dat is vervelend. Kun je wel naar vaste nummers bellen? Ook ben ik benieuwd naar wat voor melding je krijgt op het moment dat je probeert te bellen. Kan je wel sms berichten verzenden naar de nummers waarnaar je niet kunt bellen?

Groetjes,

Alex
ik wordt doorschakeld naar vaste telefoon
ik wordt doorgeschakeld naar vaste telefoon
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Cc2772cC,

Heb je dit met maar 1 nummer of met meer nummers? Als het maar 1 nummer is heeft die persoon het nummer doorgeschakeld naar een vast nummer.
Je telefoon doet het gewoon goed denk ik, er wordt gebeld, er komt een verbinding tot stand. Dat het gebelde nummer doorschakelt is iets waar jij of wij geen invloed op hebben.
het mobiele nummer schakeld door naar het vaste nummer. Bellen vanuit het 06 nummer lukt ook niet. Mobiel reageert niet.
dank je wel , ik ga verder op onderzoek.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Cc2772cC,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je wordt doorgeschakeld naar een vast nummer!

Zoals Franswon aangeeft, kun jij er niet zoveel aan veranderen als het nummer wat jij probeert te bellen een doorschakeling heeft ingevoerd. Heb jij zelf een doorschakeling op je telefoon staan en kun je dus niet op jouw nummer gebeld worden, kun je hier wel iets aan doen. Via deze link leggen we aan je uit hoe je dergelijke doorschakelingen kunt annuleren.

Heb je hier iets aan?

@Franswon, bedankt voor je uitleg!

Groetjes,
Angela

Reageer