.

Beantwoord

Is het mogelijk om het nummer 1888 te blokkeren?

  • 28 June 2019
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

Mijn demente vader heeft elke maand hoge kosten omdat hij steeds een verkeerd nummer kiest waardoor hij steeds naar het kpn informatienummer 1888 wordt omgeleid. De kosten hiervoor zijn steeds 100 cent per minuut.
Is er een mogelijkheid om dit nummer te blokkeren bij hem?
icon

Beste antwoord door Niels 28 June 2019, 15:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mogelijk kunt u in mijn Simyo onder Instellingen de optie "Bellen naar informatienummers" uitzetten.
Volgens deze reactie van een moderator in deze topic zou 1888 daar onder moeten vallen. Met die optie uit zou niet meer naar 1888 gebeld moeten kunnen worden.
Mogelijk kunt u in mijn Simyo onder Instellingen de optie "Bellen naar informatienummers" uitzetten.
Volgens deze reactie van een moderator in deze topic zou 1888 daar onder moeten vallen. Met die optie uit zou niet meer naar 1888 gebeld moeten kunnen worden.

Deze instelling had ik al een paar maanden geleden aangepast maar blijkbaar valt 1888 hier niet onder want elke maand nog worden er kosten in rekening gebracht 😞
Reputatie 6
Badge +5
Hi Vorenhout,

Welkom op het Simyo Forum!

Oei, dat zijn wel hele hoge kosten! Wat onhandig dat hij de hele tijd naar 1888 wordt verwezen, terwijl hij daar niks aan kan doen. Helaas is de informatie die eerder op het forum is gegeven niet correct. Zelfs met de optie 'Informatienummers' uit op Mijn Simyo, is 1888 te bereiken. Ik heb deze post dan ook meteen aangepast.

Je zou nog kunnen kijken of het nummer te blokkeren is via de telefoon. Daarvoor kan je het beste de handleiding raadplegen. Gaat het lukken zo? Ik hoor het graag!

Bedankt voor je reactie, Groentjuh :)

Groetjes,
Niels

Reageer