.

Beantwoord

Ik wil mijn abonnement opzeggen. Hoe doe ik dat?

  • 30 August 2017
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

ik wil mijn abonnement opzeggen, mijn contract liep tot 3 mei 2017. nu heb ik gekeken bij instellingen en dan bij abonnement, maar zie nergens waar ik kan opzeggen
icon

Beste antwoord door PaulH 31 August 2017, 09:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Isabo,

Als je zeker weet dat je wil opzeggen, dan willen we natuurlijk dat dit soepel verloopt. Kijk hiervoor op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Zorg dat je alle stappen doorloopt en je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail van je opzegging.

Staat op https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-opzeggen-307, onder toch opzeggen.

Als het nog niet lukt, laat het dan even weten.

Groet Paul.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Isabo,

Van harte welkom op het Forum!

Super jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. :(

Je kunt je abonnement bij ons opzeggen via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Abonnement. De opzegging gaat in met een opzegtermijn van 30 dagen. Dit houdt in dat als jij je abonnement vandaag opzegt, de opzegging op 30 september in zal gaan.

Houd er alleen wel rekening mee dat als jij je nummer wilt overzetten naar een andere provider, jij je abonnement niet hoeft op te zeggen. Als je een simkaart bestelt en nummerbehoud aanvraagt dan geldt dit namelijk ook al opzegging van je abonnement. De opzegging gaat dan in op het moment dat je nummer wordt overgezet.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ PaulH, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer