.

Beantwoord

ik stuur SMS en wordt MMS afgerekend!!

  • 19 January 2013
  • 5 reacties
  • 1697 Bekeken

Badge
Hallo,

op 31-12-2012 rond 15:56 stuur ik aan al mijn kennisen op hun 06 nummer een nieuwjaarsgroet. (van alle geselecteerden zijn er ook 3 email addressen). Echter alle berichtjes worden als MMS jes verrekend a 50 euro cent per stuk en voor een totaalbedrag van 16,50 euro.

Ik snap dat de 3 emailtjes een MMSje worden dus 1,50 hiervoor maar alle anderen zijn 06 nummers en zouden als SMSjes moeten worden gerekend en deze zitten ruim in mijn bundel op dat moment dus er wordt 15 euro teveel afgerekend.

Wilt u dit aub uitzoeken en corrigeren?

met vriendelijke groet,

Erik Groothof
icon

Beste antwoord door Alex 23 January 2013, 10:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Weet u zeker dat uw toestel niet ALLE SMS berichten heeft omgezet naar MMS berichten, omdat die drie email adressen er tussen stonden?
Het is goed mogelijk dat uw toestel een MMS aan al uw kennissen heeft verstuurd, ipv een MMS naar de email adressen en een sms naar de 06-nummers.
Badge
nee ik heb bij een paar mensen die ik dit nieuwjaars bericht heb gestuurd gevraagd  wat ze hebben ontvangen en ze melden dat dit een smsje was en niet een mmsje. mijn toestel is een iphone 4s en die zet de smsjes niet om naar mmsjes.

het lijkt mij eerder een fout aan de kant van de simyo server.

graag uw reactie
Reageer
Erik Groothof
Ik heb het zelfde probleem, heb 40 sms gestuurd naar 06 nummers met mijn iphone4 en zijn als MMS afgerekend. Wil graag een oplossing van Simyo.
Datzelfde heb ik ook meegemaakt, twee sms berichten die Mms bleken te zijn.
Telefoon is iphone 4.
Weet iemand hoe je mms daarop kunt uitschakelen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi EgslnSpace, ArS en TeacherPaul,

Sommige toestellen zetten sms berichten om in mms berichten. Ook zijn er apps die mms berichten versturen. Hier kan Simyo niets aan doen, omdat het toestelgerelateerd is. In dit topic staat meer informatie over het omzetten van sms naar mms.

Groetjes,

Alex

Reageer