.

Beantwoord

Ik ontvang sinds een korte periode geen SMS verificaties meer. Wat kan ik doen?

  • 14 December 2020
  • 4 reacties
  • 590 Bekeken

Ik ontvang sinds kort geen SMS verificatie meer die bv. zijn verzonden worden vanaf een zorgdomein of bv. google. Kan iemand mij helpen 

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 December 2020, 09:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wat vervelend!

Wat voor telefoon heb je welke software versie? Kun je wel berichten versturen? Heb je de berichtencentrale al gecontroleerd?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-ontvang-geen-sms-berichten-87

Reputatie 7
Badge +6

Hoi vanduhbarrug,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Ontzettend irritant dat het niet lukt deze sms'jes te ontvangen. Heb je ook problemen met ontvangen/versturen van sms'jes naar andere nummers? Ik raad je aan de link van Friesian even door te nemen, we horen het graag!

 

Thanks Friesian!

 

Groetjes,

Daisy

hallo Daisy en Friesian,

 

Mijn probleem is inmiddels opgelost! Nadat mijn telefoon uit was geweest door een lege batterij, kreeg ik bij het opstarten alle verificatie sms'jes. Inmiddels werkt het dus weer naar behoren. Wat nog wel opvallend was. MS Teams kwam met de mededeling dat de limiet voor verificatiecodes was bereikt, of dat er nu mee te maken heeft gehad weet ik niet. Misschien is dat jullie bekend.

In ieder geval bedankt voor de support tot zo ver. 

groet

Reputatie 7
Badge +6

Hoi vanduhbarrug,

 

Wat fijn dat het nu opgelost is, de melding vanuit MS teams heeft denk ik te maken met je teams/microsoft/outlook account. Thanks Friesian!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer