.

Vraag

ik kan niet meer bellen/gebeld worden!! Help

  • 10 September 2012
  • 8 reacties
  • 716 Bekeken

Badge
Hoi, sinds zaterdag kan ik niet meer bellen en of gebeld worden!
Ik heb geen idee wat er aan de hand is aangezien mijn abonnement gewoon doorloopt
en ik geen administratieve dingen heb aangevraagd oid. Wat kan er aan de hand
zijn? Ik heb wel bereik en batterij etc. kan ook gewoon Wifi-en en mail checken maar
alleen niet bellen/gebeld worden en smsen/onvangen.
Graag asap hulp want ben alleen op deze manier bereikbaar naast internet en moet 
wel bereikbaar zijn voor mijn werk e.d.

MVG, I

8 reacties

Dat heb ik ook ineens, door administratieve redenen, ik heb nog niet een smijn factuur binnen van de eerste maand!
Badge +6
Beste Lettyfunke,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht verstuurd met meer informatie.
Badge +6
Hoi, sinds zaterdag kan ik niet meer bellen en of gebeld worden!
Ik heb geen idee wat er aan de hand is aangezien mijn abonnement gewoon doorloopt
en ik geen administratieve dingen heb aangevraagd oid. Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb wel bereik en batterij etc. kan ook gewoon Wifi-en en mail checken maar alleen niet bellen/gebeld worden en smsen/onvangen.
Graag asap hulp want ben alleen op deze manier bereikbaar naast internet en moet wel bereikbaar zijn voor mijn werk e.d.

MVG, I


Beste Isabel v,

Ik heb je aansluiting in het systeem nagekeken in het systeem. Je aansluiting is actief op het netwerk en niet geblokkeerd.
Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen en te kijken of het probleem aanhoudt.
Badge
Ik kan niet zonder telefoon! Ik moet bellen naar mijn zoon die daar nog is!
Ik had veel gebeld, ja! Ik betaal dat toch zelf!!!??
Geen goede service!
MVG Sjanet
Reputatie 2
Badge +1
Hey oma Sjanet,

Volgens onze gegevens is jouw aansluiting reeds gedeblokkeerd. Zou je even kunnen bevestigen dat je weer gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Badge
Hoi Wayne,

maandag is het -na een telefoontje van mijn man- weer opgelost.
Maar vrijdag ben ik afgesloten en vrijdag heb ik meteen betaald.
Ook erbij vermeld dat mijn zoon in Curacoa in het ziekenhuis lag en dat ik niet afgesloten mocht worden.
Ik betaal die rekening toch zelf???
Maar zowel mijn zoon en ik worden doodleuk afgesloten!
Terwijl mij beloofd was dat ik, met een copie van de betaling, direct weer bereikbaar zou zijn!
Slechte service!
En niet eens een excuus!

Mvg Sjanet.
Badge
Hoi Wayne,

kan ik nu binnen mijn bundel bellen?
Of moet ik wachten tot 1 december zodat ik weer gewoon goedkoop kan bellen?
Mvg Sjanet
Badge +6
Beste Oma Sjanet,

Je hebt nog belminuten om gesprekken te voeren naar Nederlandse vaste en mobiele telefoonnummers.
Je hoeft niet te wachten tot 1 december voor een nieuwe bundel.

Reageer