.

Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden. Hoe kan dat?

  • 19 September 2017
  • 11 reacties
  • 1839 Bekeken

Ik kan door niemand gebeld worden, met mijn vorige telefoon ook niet. Ik heb alle doorschakelingen al gewist en mijn telefoon staat niet op 'niet storen'. Wie weet hoe het kan dat ik niet gebeld kan worden?
icon

Beste antwoord door Asma 19 September 2017, 15:12

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Leo96,

Welkom op het Forum!

Jeetje, balen dat je niet gebeld kunt worden. Dat is niet handig. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart gewoon actief is. Gek dat je niet te bereiken bent!

Om dit probleem voor je te verhelpen, heb ik je simkaart op netwerkniveau gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegeven op het netwerk.

Mocht het probleem blijven bestaan, dan kun je proberen om alle doorschakelingen nogmaals te verwijderen door de code ##002# in te voeren op je telefoon.

Laat je mij weten of het lukt zo?

Groetjes,
Asma
Helaas heeft het allemaal tot nu toe niet geholpen , ik heb het allemaal geprobeerd. Hij blijft bij de beller aangeven 'netwerk bezet'. En nu ?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Leo96,

Heb je nog steeds last van dit probleem? Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen en je verbinding gaat gewoon over. Ook krijg ik geen foutmelding als ik contact met je probeer te maken. Laat je het me weten als je ook door anderen gebeld kunt worden?

Groetjes,
Els
Ik heb geprobeerd of verschillende anderen mij kunnen bellen maar dit lukt nog steeds niet. Heel raar !! Snap er niks meer van.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Leo,

Dat is erg onhandig! Wil je me vertellen welke melding zij dan te horen krijgen?

Groetjes,
Jihane
Mensen die met mobiel bellen krijgen de melding 'netwerk bezet' en vanaf huisnummers dan 'tuut tuut tuut' in gesprek toon.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Leo!

Jeetje! Ik heb je gebeld, en ik hoor ook dat het niet lukt. Goed, weet je wat? Ik ga jou een kosteloze, vervangende simkaart toesturen. Laat je me weten hoe het daarmee gaat?

Groetjes,
Jihane
Fijn! Ben benieuwd of dit het probleem oplost!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Leo96,

Wij ook! Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Asma

Hier helaas het zelfde probleem, inmiddels een andere telefoon gekocht, dacht eerst dat het aan het oude toestel lag, helaas zonder resultaat. 9vd10 keer krijgen de bellers mijn voicemail, ik krijg soms later of soms niet via de sms te horen dat ik een gemiste oproep heb. Als ik dan in mijn belgegevens kijk staat er helemaal geen gemiste oproep. Erg vervelend, ben onbereikbaar mocht er een noodsituatie zijn...

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ankjo,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Het is erg begrijpelijk dat je graag snel een oplossing ziet voor deze situatie! Niet gebeld kunnen worden is inderdaad erg onhandig. 

 

Ik heb jouw aansluiting opgezocht en direct de simkaart zich opnieuw laten aanmelden bij het netwerk. Zou jij de telefoon voor 15 minuten kunnen uitschakelen en daarna weer aanzetten? Mocht dit niet werken dan wil ik je vragen om jouw simkaart even te proberen in een ander toestel en een andere simkaart in jouw toestel te proberen. Dit noemen we een kruistest en daarmee kunnen we met zekerheid vaststellen waar het probleem precies ontstaat. 

 

Ik hoor graag van je! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer